سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز پرواز‌های بین المللی از یزد به مقصد پنج کشور

دستیار ویژه استاندار یزد گفت: پرواز‌های بین المللی از مبدأ یزد به مقصد پنج کشور آغاز می‌شود.

آخوندی دستیار ویژه استاندار یزد گفت: مجوز پرواز‌های بین المللی به مقصد پنج کشور از جمله کشور‌های عراق، ترکیه، امارات، هند و عمان گرفته شده است.

او افزود: هدف از تأسیس شرکت هواپیمایی یزد، توسعه گردشگری، تجاری و صنعتی استان یزد برای مقاصد داخلی و هم خارجی است.

آخوندی با اشاره به اینکه ۱۲ پرواز در ایام اربعین انجام شد، گفت: بعد از گذشت شش ماه از تأسیس یک شرکت هواپیمایی، مجوز پرواز‌های بین المللی صادر می‌شود و بعد از گذشت سه ماه موفق شدیم در ایام اربعین مجوز پرواز‌های بین المللی برای شرکت هواپیمایی یزد را بگیریم.

 دستیار ویژه استاندار یزد با اشاره به اینکه به زودی و با هماهنگی دفاتر خدمات مسافری استان پرواز یزد- استانبول برقرار می‌شود، گفت: در مورد پرواز استانبول، سهمیه فرودگاه‌های ترکیه بین شرکت‌های هواپیمایی کشور توزیع شده بود و شرکت هواپیمایی استان یزد تازه تأسیس بود، در ابتدا سهمیه‌ای تخصیص نیافت، ولی با پیگیری‌های مستمر، سهمیه‌ای برای استان تخصیص یافت، ولی با توجه به اینکه این سهمیه در حال سوخت بود و فعالین گردشگری اذعان کردند که در حال حاضرکششی برای پرواز تهران استانبول وجود ندارد، چون خارج از فصل گردشگری استانبول است، این پرواز از مقصد تهران انجام شد که در دو هفته گذشته ۴۰۰ آژانس هواپیمایی اعلام آمادگی کردند تا این پرواز‌ها را مدیریت کنند.

او همچنین در ادامه گفت: مجوز‌های لازم برای پرواز یزد-دبی اخذ شده و فقط تجهیزات خاص باید بر روی هواپیما نصب شود که در حال حاضر در حال خریداری این تجهیزات هستیم و حدود ۲۰ روز زمان می‌برد تا تجهیزات نصب شود.

آخوندی اظهار داشت: پرواز‌های بین المللی استان با هواپیما‌های ایرباس است و ما به خاطر اینکه آشیانه تعمیرات فنی ایرباس در یزد آماده نشده، مجبور هستیم که پرواز‌های بین المللی یک مسیر برگشت هواپیما به سمت فرودگاه امام خمینی (ره) باشد تا تعمیرات هواپیما انجام شود و در طول پرواز دچار مشکل نشود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.