سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انجام لایروبی بندر چارک پس از ۱۲ سال

مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌های سازمان منطقه آزاد کیش از انجام ۲۵ هزار متر مکعب لایروبی در بندر چارک خبر داد.

عزت‌الله محمدی مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌های سازمان منطقه آزاد کیش گفت: در راستای اخذ مجوز مرز دریایی، لایروبی بندر چارک پس از ۱۲ سال انتظار انجام شد.

او با اشاره به پایان عملیات لایروبی بندر چارک، گفت: هم اکنون همق لایروبی به هفت متر رسید و امکان پهلوگیری شناور‌هایی با ظرفیت ۵ هزار تن در این بندر مهیا شد.

او با بیان اینکه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش تاکید ویژه‌ای بر ایجاد و تکمیل زیرساخت‌های بندر چارک دارد، افزود: در همین راستا با صرف هزینه حدود ۳۰۰ میلیارد ریال، ۲۵ هزار متر مکعب لایروبی انجام شد.
مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌های سازمان منطقه آزاد کیش لایروبی را یکی از تخصصی‌ترین کار‌ها در حوزه دریا عنوان کرده و گفت: متخصصان ایرانی توانستند پروژه لایروبی اسکله بندر چارک را بدون کمک گرفتن از شرکت‌های خارجی انجام دهند و این افتخاری دیگر برای کشورمان محسوب می‌شود.

او افزود: طرح جامع توسعه بندر چارک تصویب شده و برای توسعه فاز نخست این بندر بیش از یک هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال از سوی سازمان منطقه آزاد کیش اختصاص یافته است.

محمدی افزود: ساخت ساختمان‌های گمرک، اداری، خدماتی و بهداشتی این بندر به اتمام رسیده است و ساماندهی فضای خشکی بندر چارک برای ایجاد ایمنی لازم در حال انجام است.

بندر چارک یکی از بنادر استان هرمزگان دارای ۳۴ هکتارخشکی و ۱۶ هکتار دریا است که زیر نظر سازمان منطقه آزاد کیش اداره می‌شود.

برچسب ها: بندرچارک ، لایروبی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.