سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با کاهش بیش از ۸ هزار واحدی شاخص، چراغ بورس قرمز باقی ماند

کارشناس بازار سرمایه گفت: در معاملات امروز سرانه خرید افراد حقیقی ۱۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و سرانه فروش ۲۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان بود.

کوروش آسایش کارشناس بازار سرمایه گفت: شاخص کل بورس امروز با کاهش ۸۳۲۵ واحدی و ثبت ۰.۴۱ منفی به ۲۰۱۷۹۱۵ واحد رسید و این در صورتی بود که شاخص کل هم وزن با کاهش ۳۲۶۰ واحدی و ثبت ۰.۴۶ درصد کاهش به ۷۰۰۵۳۳ واحد رسید تا بازاری با شاخص‌های منفی را داشته باشیم.

این کارشناس بازار سرمایه در ادامه اظهار کرد: در رابطه با سهام و حق تقدم مربوط به معاملات خرد امروز حجم معاملات ۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون برگ سهم با ارزش معاملاتی ۴۰۵۷ میلیارد تومان بود. همچنین سرانه خرید ۱۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و سرانه فروش ۲۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان بود که شاهد ورود ۱۹۲ میلیارد تومان پول اشخاص حقیقی به سهام و حق تقدم بودیم.

او در ادامه عنوان کرد: ۲۵ درصد بازار یعنی ۱۸۹ نماد مثبت و ۷۵ درصد بازار یعنی ۵۷۳ نماد کار خود را بارمنفی به پایان رساندند و امروز بیشترین ورود پول به صنعت فلزات اساسی با ۴۷۰ میلیارد تومان و بیشترین خروج پول مربوط به صنعت بانک‌ها با خروج ۵۶ میلیارد تومان بود.

در نهایت او می‌گويد: بازار امروز متاثر از اخبار مربوط به جریمه بانک‌ها، اخبار مرتبط با مالیات درآمد ثابت ها و کاهش نرخ دلار بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.