سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ردیف‌های درآمدی سیستان و بلوچستان ۱۷۰ درصد محقق شد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی سیستان و بلوچستان گفت: ردیف‌های درآمدی در هفت‌ماهه امسال در استان حدود ۱۷۰ درصد محقق شده است.

مهرداد عرب اول در جلسه کارگروه تخصصی درآمدها و تجهیز منابع سیستان و بلوچستان با بیان اینکه تحقق درآمدها نیازمند تلاش و سخت‌کوشی دستگاه‌های اجرایی است، بیان کرد: باید بپذیریم که فرایند تحقق درآمد و تعیین میزان آن تا حدودی متناسب با شرایط استان نیست.

وی ادامه داد: ردیف‌های درآمدی در هفت‌ماهه سال جاری حدود ۱۷۰ درصد محقق شده و نشان می‌دهد ظرفیت و پتانسیل در سیستان و بلوچستان وجود دارد براین‌اساس باید جدولی مبنی بر اینکه کدام ردیف‌های درآمدی بیشتر از رقم ثبت شده در قانون سال ۱۴۰۲ محقق شده تا در لایحه بودجه ۱۴۰۳ اعداد واقعی منظور شود.

 رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی سیستان و بلوچستان گفت: باتوجه‌به اینکه مقرر است تعیین میزان تخصیص استان‌ها در حوزه عمرانی ارتباط مستقیم با درصد تحقق درآمدها در مقاطع حداکثر سه‌ماهه داشته باشد، لذا اهتمام ویژه‌ای برای کسب درآمد حداکثری و حتی مازاد بر آنچه در جداول قانون ثبت شده توسط دستگاه‌های اجرایی می‌تواند کمک قابل‌ملاحظه‌ای به تأمین تخصیص پروژه‌های عمرانی کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.