سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار:

فرمانداران مشکلات جاده ای حوزه خود را با جدیت پیگیری کنند

کرمی گفت: فرمانداران با حضور در میدان، بازدید مستمر جاده های مواصلاتی هر شهرستان و با برگزاری جلسات پی در پی مشکلات جاده‌ای حوزه استحفاظی خود را با جدیت پیگیری و برای رفع این مشکلات تلاش کنند.

 محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان در نشست کمیسیون حمل و نقل و ترافیک استان اظهارداشت: از دست دادن جان انسان ها و داغدار شدن خانواده ها آسیب‌های بزرگ روحی، روانی و مالی را هم به خانواده‌ها و هم به کشور وارد می‌کند لذا فرمانداران و دستگاه‌های اجرایی مربوطه در این زمینه مسئولیت سنگینی بر دوش دارند. 

وی افزود: فرمانداران بنا به مسئولیتی که دارند موظف به پاسخگویی هستند و باید جلسات را به صورت برنامه‌ریزی شده برگزار کنند.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: باید علل تصادفات با دقت تحلیل و بررسی شود و اگر علت تصادفات نقص فنی در خودروها بود؛ شرکت های خودروساز نیز باید پاسخگو باشند.

کرمی خاطرنشان کرد: اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی عمومی تاثیر بسزایی در کاهش تصادفات در سطح جامعه دارد که در این زمینه صدا و سیما، آموزش و پرورش و دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی نقش اساسی بر عهده دارند.

استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: کارگروه های اندیشه ورز با همکاری دانشگاه‌ها در حوزه راه‌ها و تصادفات تشکیل شود و در رابطه با علت تصادفات به مردم آموزش‌های لازم ارائه گردد.

وی ادامه داد: نقاط حادثه‌خیز باید شناسایی و برطرف شود و از ظرفیت های موجود در مجموعه های راهداری استفاده گردد.

استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: ترک فعل و کوتاهی در مسئولیت از هیچ فردی پذیرفتنی نیست بنابراین باید با جدیت کار کنید.

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.