سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایش پرندگان مهاجر سد گلمندره و آبگیر‌های گرمه

گشت و پایش مشترک از سوی کارشناسان اداره حفاظت محیط زیست، شبکه دامپزشکی و جهاد کشاورزی، در سد گلمندره و آبگیر‌های طبیعی شهرستان گرمه انجام شد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان گرمه گفت: با توجه به شروع فصل سرما و مهاجرت پرندگان، گشت و پایش مشترک از سوی کارشناسان این اداره، شبکه دامپزشکی و جهاد کشاورزی، در سد گلمندره و آبگیر‌های طبیعی شهرستان انجام شد.

عبدالرحمن زحمتی افزود: هدف از برگزاری این بازدید، پیشگیری از شیوع گسترده بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در سطح حیات وحش و پرندگان آبزی بومی و مهاجر در این شهرستان و استان می‌باشد.

وی گفت: تا زمانی که پرندگان مهاجر در این شهرستان حضور دارند، این پایش‌ها ادامه داشته و به طور مداوم کارشناسان، حیات وحش منطقه را رصد نموده تا در صورت مشاهده بیماری اقدامات لازم را انجام دهند و خوشبختانه تا کنون هیچ گونه تلفات و موارد مشکوکی در این خصوص مشاهده و گزارش نشده است.

زحمتی از شهروندان گرامی تقاضا می‌گردد، در صورت مشاهده هر گونه تلفات مشکوک پرندگان وحشی از دست زدن به لاشه حیوان خودداری و موضوع رو بلافاصله از طریق سامانه ۱۵۴۰ یا با شماره ۳۲۵۰۷۳۱۲ به اداره محیط زیست اطلاع دهند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.