سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پذیرش دانشجویان افغانستانی در دانشگاه بین المللی امام رضا(ع)

دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) دانشجویان افغانستانی را با ۵۰ درصد تخفیف در شهریه پذیرش می‌کند.

دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) جمهوری اسلامی ایران دانشجویان افغانستانی را در مقاطع لیسانس، فوق لیسانس و دکتری در رشته های علوم انسانی، فنی مهندسی، تربیت بدنی و علوم ورزشی، علوم اداری، علوم تربیتی و روانشناسی، معماری و شهرسازی با ۵۰ درصد تخفیف در ترم نیم سال دوم سال تحصیلی سال ۱۴۰۲ شمسی ثبت نام می کند. آخرین مهلت ثبت نام ۱ جدی/دی است.

دکتر امید اکبری، مسئول بخش بین الملل دانشگاه بین المللی امام رضا (ع) در مورد جزئیات ثبت نامه در این دانشگاه بیان داشت: دانشگاه بین المللی امام رضا (ع) همواره پذیرای دانشجویان افغانستان بوده است؛ با توجه به قرابت‌های فرهنگی، مذهبی و زبانی بین مردم دو کشور، هیچ محدودیتی برای پذیرش متقاضیان از کشور افغانستان به لحاظ ظرفیت و تعداد در این دانشگاه وجود نداشته و با دانشجویان افغانستانی مثل دانشجویان و متقاضیان ایرانی رفتار می شود.

وی با بیان اینکه متقاضیان افغانستانی در این دانشگاه همیشه دارای اولویت پذیرش هستند، یادآور شد: دانشجویان افغانستانی در دانشگاه بین المللی امام رضا (ع) همواره مشمول تخفیف شهریه ۲۵ تا ۵۰ درصدی می‌باشند و ضمن بهره مندی از سلف سرویس دانشگاه، امکان ثبت درخواست اسکان در سوئیت های خوابگاه دانشجویی با امکانات کامل زندگی و سرویس رفت و برگشت به پردیس های دانشگاه نیز برای شان میسر است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Ali Sajad
۱۳:۵۵ ۱۸ خرداد ۱۴۰۳
سلام احترامات خدمت شما من علی سجاد مدبر هستم مقیم افغانستان من می خواهم در دانشگاه آمام رضا دانشجو شوم و به تحصیل خود ادامه بدم
کاظم استوار
۰۰:۱۴ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
من اتباع افغانستان چیگونه میتوانم به دانشگاه امام رضا ع ادامه تحصیل بدهم کار شناسی ارشد مهندسی طراحی شهری سال ۱۴۰۳