سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رکورد استقبال از تئاتر در مهاباد شکسته شد

تئاتر گلی قرمز برای امیلی طی هفته گذشته پذیرای بیش از ۲ هزار مخاطب بوده که این تعداد مخاطب طی سال‌های اخیر در مهاباد بی‌سابقه بوده است.

کریم رحیمی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد گفت: اجرای تئاتر گلی قرمز برای امیلی از بیستم آبان‌ماه آغاز شده و تاکنون هشت سانس به اجرا درآمده و با استقبال گرم شهروندان روبرو شده است.

وی  افزود: اجرای تئاتر گلی قرمز برای امیلی به عنوان یکی از اجراهای موفق چند سال گذشته مهاباد یاد می‌شود که برای ۲ روز نیز تمدید شده بود.

رحیمی با بیان اینکه آخرین سانس این نمایش ساعت ۱۹ روز  یکشنبه در تالار وحدت مهاباد به نمایش گذاشته شد، اضافه کرد: گلی قرمز برای امیلی اجرایی از گروه نمایش دیا است و میدیا حیرانی مسئولیت گروه را برعهده داشته است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد در ادامه گفت: اسرا کاکه‌ره‌ش، پویا حاتم‌زاده، آیدا خاتونی و هدیه رسول‌پور به عنوان بازیگر در این نمایش نقش‌آفرینی کرده‌اند.

رحیمی رکورد قبلی تماشای تئاتر در مهاباد را کمتر از هزار نفر عنوان کرد و گفت: استقبال شهروندان از سینما و تئاتر و کنسرت‌های موسیقی در ماه‌های گذشته به‌ویژه در شهرستان‌ها افزایش خوبی داشته و به نظر می‌رسد شاهد موج بازگشت علاقمندان و مخاطبان به سینما و عرصه نمایش در آینده باشیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.