سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۷۰ درصد نفت‌سفید در میاندوآب توزیع شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب گفت: ۷۰ درصد از سهمیه نفت‌سفید بین مناطق سخت‌گذر این شهرستان توزیع شده است.

سیدجواد فیض‌حسینی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب گفت: از ابتدای امسال تاکنون، ۷۰ درصد از سهمیه نفت‌سفید مناطق سخت‌گذر و همچنین ۶۰ درصد از سهمیه سوخت زمستانی سایر خانوار‌های شهری و روستایی ۸ شهر جنوب استان توزیع شده است.

وی با اشاره به کوهستانی و سردسیر بودن بیشتر مناطق تحت‌پوشش منطقه، افزود: اطلاع‌رسانی لازم پیرامون دریافت و ذخیره‌سازی سهمیه نفت‌سفید خانوار‌ها در ۱۱ شهرستان تحت پوشش منطقه با هماهنگی فرمانداری‌ها و توزیع سوخت با استفاده از زیرساخت بانکی طرح توزیع الکترونیکی سوخت انجام شده است.

فیض حسینی با اشاره به فعالیت ۲۵۳ باب فروشندگی تعاون روستایی و ۱۱ باب فروشندگی محور در این منطقه اضافه کرد: سوخت مورد نیاز ۴۱ هزار خانوار زیر پوشش ۱۱ شهرستان جنوب استان توسط نفتکش‌های فعال در حوزه حمل و نقل فرآورده‌های نفتی برای روستا‌ها و مناطقی که بدون گاز شهری هستند، انجام می‌شود.

مدیرشرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب در ادامه گفت: خانوار‌ها می‌توانند با توجه به تعداد خانوار و سهمیه اعلام شده به فروشندگی‌های شهری و روستایی مربوطه برای دریافت سهمیه خود در فاصله‌های زمانی تعیین شده مراجعه کنند.

منطقه میاندوآب با داشتن ۸ ناحیه و ۱۰۳ جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی، مسئولیت تأمین و توزیع ۴ نوع فرآورده نفتی را به ۱۱ شهر جنوب آذربایجان‌غربی برعهده دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.