سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از ۹۳ هزار خانوار از طرح کالابرگ الکترونیکی استفاده کردند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت:از ابتدای اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی در استان، ۹۳ هزار و ۲۰۰ خانوار از این طرح بهره مند شده‌اند.

اشرفی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی در برنامه پرسمان صدا و سیمای استان گفت: از ابتدای طرح کالابرگ الکترونیکی تاکنون ۹۳ هزار و ۲۰۰ خانوار از این طرح استفاده کرده و ۳۶۱ هزار تراکنش  در این طرح انجام داده اند.

او افزود: نزدیک به ۲۰۰ هزار خانوار در خراسان جنوبی در هفت دهک درآمدی قرار می‌گیرند و امکان استفاده از طرح کالابرگ را دارند.

اشرفی بیان‌کرد: در اقصی نقاط استان فروشگاه‌ها و مغازه‌های زیادی به طرح کالابرگ الکترونیکی متصلند و امکان استفاده از آن برای مردم فراهم است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی به موضوع قرارداد نیرو‌های کار در استان اشاره کرد و ادامه داد: در برخی از معادن یا دستگاه‌های اجرایی و واحد‌های اقتصادی مدت قرارداد‌هایی که با کارکنان بسته می‌شود بسیار کوتاه و در حد یک ساله یا حتی کمتر است.


بیشتر بخوانید


او عنوان کرد: از کارفرمایان و مدیران می‌خواهیم تا قرارداد‌های خود با نیرو‌های کاری را که مدتی است به طور مستمر مشغول به کار هستند، در جهت تثبیت اشتغال و حفظ و صیانت از نیروی کار به صورت مدت‌دار ببندند.

اشرفی به معوقات کارگری نیز اشاره و اظهار کرد: در این زمینه بخشی از معوقات مربوط به حوزه دستگاه‌های اجرایی است و پیمانکاران راه و شهرسازی و آب و فاضلاب است و با توجه به تأکیدات به طور مستمر و روزانه از سوی حوزه کاری، در بحث تأمین اعتبار بدهی‌هایی که به پیمانکاران دارند از برنامه و بودجه پیگیری می‌شود و در تلاشیم تا پایان سال معوقات کارگران کم شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.