سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتخاب اعضای هیئت مدیره جامعه هتل‌داران استان کرمان

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان گفت: اعضای هیئت مدیره جامعه حرفه‌ای هتل‌داران کرمان انتخاب شدند.

رضا بردبار با اشاره به برگزاری مجمع عمومی جامعه حرفه‌ای هتل‌داران استان کرمان برای انتخاب اعضای هیئت مدیره این جامعه حرفه‌ای، هدف از تشکیل جامعه حرفه‌ای هتل‌داران استان را توسعه کمی و کیفی و نظارت بر واحد‌های اقامتی عنوان کرد.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان افزود: پس از برگزاری انتخابات که در محل هتل پارس کرمان انجام شد، ضمن تصویب اساسنامه "محمدرضا بهرامی" از هتل کرمان با ۵۵ رای و "اصغر اخوان" از هتل اخوان نیز با ۵۵ رای بیش‌ترین آرا را از آن خود کردند.

وی تصریح کرد: همچنین "امیرعباس باغستانی" از هتل ارگ جدید بم با ۴۲ رای، "مجید هدایتی" از هتل هیوا کرمان با ۳۴ رای و "محمدرضا برازوان" از هتل هزار با ۲۷ رای نیز به‌عنوان سه عضو دیگر هیئت مدیره جامعه هتل‌داران استان کرمان انتخاب شدند.

بردبار با اشاره به اینکه "عیسی سلطانی‌نژاد" از هتل جهانگردی کرمان هم با ۴۴ رای به‌عنوان بازرس انتخاب شد، بیان کرد: پس از این، هیئت مدیره باید رئیس و نایب رئیس جامعه هتل‌داران را انتخاب کند.

وی با بیان اینکه عمر قانونی فعالیت هیئت مدیره جامعه هتل‌داران استان کرمان سه سال است، گفت: در حال حاضر استان کرمان دارای ۸۶ هتل، مهمانپذیر، مجتمع گردشگری، اقامتگاه سنتی و پانسیون است که جامعه هتل‌داران استان کرمان بر آن‌ها نظارت دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.