سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتقال نمایشگاه‌های پرمخاطب به شهر آفتاب بر اساس مصوبه شورای شهر

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب از لزوم انتقال نمایشگاه‌های پرمخاطب به شهر آفتاب، بر اساس مصوبه سال ۱۴۰۰ شورای شهر، و شورای عالی حمل‌ونقل و ترافیک در سال ۱۴۰۱ خبر داد.

عباس تقدسی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره آخرین وضعیت برگزاری رویدادهای نمایشگاهی در سایت شهر آفتاب گفت: افزایش برگزاری رویدادهای نمایشگاهی در شهر آفتاب در حال تحقق بوده و مصداق آن، رشد ۱۰۰ درصدی برگزاری رویدادها، از برگزاری ۲۰ نمایشگاه در سال گذشته به ۴۰ نمایشگاه تا پایان سال ۱۴۰۲ است.

وی افزود: البته برای تکمیل زیرساخت‌های استاندارد شهر آفتاب نیز بر اساس مطالعات کارشناسی و طرح توسعه اقداماتی در دست انجام است.

تقدسی‌نژاد در بخش دیگری در پاسخ به آخرین وضعیت انتقال نمایشگاه‌ها به شهر آفتاب توضیح داد: بر اساس مصوبه سال ۱۴۰۰ شورای شهر در ابتدای دوره ششم و نیز هفتاد و ششمین مصوبه شورای عالی حمل‌ونقل و ترافیک در آذرماه ۱۴۰۱، انتقال نمایشگاه‌های پرمخاطب به شهر آفتاب مورد توافق همه دست‌اندرکاران صنعت نمایشگاهی پایتخت از جمله مدیریت شهری، راهور و شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران بوده و لازم‌الاجرا است.

وی افزود: البته برگزاری توامان دو یا چند رویداد نمایشگاهی در هر یک از سایت‌های نمایشگاهی نیز آثار و پیامدهایی مشابه برگزاری یک نمایشگاه پرمخاطب را دارد.

مدیرعامل نمایشگاه شهر آفتاب در پایان نمایشگاه ماشین‌آلات، یراق‌آلات و مواد اولیه صنایع چوب را آخرین رویداد برگزار شده در شهر آفتاب عنوان کرد و از برگزاری مسابقات رباتیک و هوش مصنوعی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۴ برزیل، از ۳۰ آبان‌ماه در شهر آفتاب خبر داد.

برچسب ها: نمایشگاه ، شهرداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.