سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت ۵۲ دهیاری در بخش مرکزی تفتان

بخشدار مرکزی تفتان سیستان و بلوچستان گفت: هم اینک ۵۲ دهیاری در مناطق روستایی بخش مرکزی این شهرستان فعالیت داشته و با حمایت‌های دولت به مردم خدمات ارائه می‌دهند.

نادر ابراهیمی بخشدار مرکزی تفتان  گفت: دهیاران شهرستان تفتان در حوزه اجرای طرح‌های هادی روستایی باید جدی‌تر عمل کنند، زیرا هدف گذاری مهم دولت در عمران و آبادانی مناطق روستایی و کاهش مهاجرت روستائیان به شهر است.

وی اظهار کرد: ثبت به موقع وقایع حیاتی و حفظ و حراست از منابع طبیعی و اراضی ملی، پیشگیری از ساخت و ساز‌های غیرمجاز و غیرفنی و مشارکت با بهداشت در حوزه تامین سلامت مردم، همراهی با دستگاه‌های امنیتی، نظامی و انتظامی سبب گره گشایی از مشکلات و ارتقای شاخص‌های خدمات رسانی به مردم می‌شود.

ابراهیمی ادامه داد: در دولت سیزدهم نگاه ویژه‌ای به توسعه، عمران و آبادانی مناطق روستایی وجود دارد، بنابراین از دهیاران انتظار می‌رود پیگیر امورات باشند و ارتباط خود را با بخشداری و دستگاه‌های اجرایی قوی‌تر کنند.

بخشدار مرکزی تفتان گفت: پیگیری مشکلات مردم در مباحث آب و برق رسانی، ساخت مسکن، آموزش و پرورش، بهداشت، ورزش، اجرای پروژه‌های گردشگری و سیاحتی و مباحث دیگر باید مورد توجه دهیاران قرار گیرد.

ابراهیمی افزود: در شهرستان تفتان که ظرفیت مهم قله آتشفشانی نیمه فعال تفتان وجود دارد، باید به نحو شایسته‌ای از ظرفیت‌های گردشگری و از معادن غنی آن در جهت ایجاد شغل و کسب درآمد برای مردم بهره گرفته شود.

وی اظهار کرد: نظافت و پاکیزگی مناطق روستایی و نقاط هدف گردشگری یکی از ضرورت‌های اجتناب ناپذیر بوده که انتظار می‌رود، دهیاران به آن توجه ویژه‌ای داشته باشند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.