سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انقلاب اسلامی پشتیبان ملت فلسطین است

 استاندار سیستان و بلوچستان گفت: انقلاب اسلامی، چون اتکا به خداوند متعال دارد از هیچ قدرتی واهمه‌ای ندارد، بنابراین پشتیبان ملت فلسطین است.

  محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه مدعیان حقوق بشر خود ناقض حقوق بشر غزه هستند، گفت: انقلاب اسلامی، چون اتکا به خداوند متعال دارد از هیچ قدرتی واهمه‌ای ندارد، بنابراین پشتیبان ملت فلسطین است.

 محمد کرمی در اجتماع بزرگ حمایت از مردم مظلوم غزه در میدان آزادی زاهدان، اظهار کرد: امروز مردم سیستان و بلوچستان برای همدردی با کودکان و زنان مظلوم فلسطین که در آماج حملات و سلاح‌های رژیم صهیونیستی قرار گرفتند به میدان آمدند.

وی افزود: اسرائیل سال‌ها تلاش کرد تا نسل آینده فلسطین، نسلی باشد که فلسطین و مقاومت را فراموش کنند؛ اما با اراده الهی این نسل قوی‌تر از نسل گذشته در میدان هست و رمز موفقیتشان اتصال به خداوند و وحدت است.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: جوانان فلسطینی در عملیات طوفان الاقصی هیمنه پوشالی اسرائیل را در هم شکستند و بیش از گذشته در میدان هستند و قطعاً آینده از آن اسلام است.

وی گفت: امروز امت اسلامی در معرض یک امتحان بزرگ است و آمریکا و انگلیس خبیث با تمام وجود از رژیم صهیونیستی که بیش از ۷۰ سال هست مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین را مورد ظلم قرار داده حمایت می‌کند، امروز همه دنیا می‌بینند کسانی که دم از حقوق بشر و دفاع از زنان و کودکان می‌زنند گفتارشان تنها شعاری بیش نیست و دولت‌های غربی با تمام وجود با اینکه ۱۲ هزار کودک و زن فلسطینی بی‌گناه به خاک و خون کشیده شدند به راحتی از اسرائیل حمایت می‌کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.