سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۶ هزار نفر در آذربایجان‌غربی تحت پوشش طرح‌های ایمنی جاده‌ای قرار گرفتند

۶ هزار نفر در آذربایجان‌غربی امسال تحت پوشش طرح‌های ایمنی راکبین ادوات کشاورزی، وانت بار، راکبین موتور سیکلت، مدارس حاشیه راه‌ها و عابران پیاده قرار گرفتند.

ایرج دست نشان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی با بیان اینکه طرح آموزش ایمنی به کاربران جاده‌ای از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۶ هزار نفر از عابران پیاده، دانش آموزان، موتورسواران، رانندگان وانت بار و ادوات کشاورزی، تحت پوشش طرح‌های ایمنی جاده‌ای آموزه‌های ایمنی را فرا گرفته و اقلام آموزشی با محتوای ایمنی جاده‌ای را دریافت کردند.

وی ادامه داد: عابران پیاده، دانش آموزان و رانندگان موتور سیکلت به ترتیب بیشترین نفرات آموزش دیده طرح‌های ایمنی جاده‌ای آموزه‌های ایمنی را به خود اختصاص دادند.

دست نشان در ادامه با اشاره به طرح آشکارسازی و ارائه تجهیزات ایمنی رانندگان افزود: علاوه بر ارائه آموزش‌های ایمنی نزدیک به ۴ هزار نفر از رانندگان ادوات کشاورزی، وانت بار و راکبین موتورسیکلت نسبت به نصب برچسب شبرنگ برای آشکارسازی اقدام کردند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی خاطر نشان کرد: نزدیک به یک هزار عدد کلاه ایمنی بین راکبین موتور سیکلت آذربایجان‌غربی برای افزایش سطح ایمنی توزیع شده است.

وی با توجه به آشکارسازی ناوگان عمومی گفت: بیش از ۴۰۰ عدد وسیله نقلیه سنگین در پایانه سیمان بار و پایانه بار آذربایجان‌غربی به برچسب و شبرنگ برای افزایش ایمنی مجهز شدند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.