سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد؛

امروز سکوت در مقابل کودک کشی در غزه جایز نیست

آیت الله حسینی گفت: ملت ایران همواره پیشگام مبارزه با ظالم بوده اند و هرگز دست از مبارزه با اسرائیل و استکبار برنخواهند داشت.

نماینده ولی فقیه در مراسم راهپیمایی حمایت از کودکان مظلوم غزه در شهر یاسوج با بیان اینکه غزه زندانی بزرگ است، افزود: رژیم جعلی اسرائیل از سرزمین پدری و مادری مردم غزه زندانی برای آنها درست کرده است.


آیت الله حسینی ادامه داد: ملت مسلمان غزه هر روز زیر بمباران اسرائیل هستند و زیر چکمه‌های سربازان اسرائیلی زندگی می‌کنند و این زندگی نیست.


نماینده ولی فقیه در استان گفت: غزه باید از این زندان خارج شود و امروز مردم غزه زندگی ذلیلانه و حقیرانه‌ای دارند که باید از این وضعیت خارج شود ولو با ریختن خون کودکانش هم که باشد.


وی با تاکید بر اینکه کشورهای اسلامی باید سکوت خود را بشکنند، اضافه کرد: امروز می بینیم حتی غیر مسلمانان نیز در برابر ظلم های رژیم جعلی صهیونیستی بیکار ننشسته اند و حماسه خلق می کنند.


نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه امروز هیچ انسان و مسلمانی نباید در مقابل جنایت های این رژیم کودک کش سکوت کند، افزود: وقتی که می بینند کودکان غزه در خون خود دست و پا می زنند و نمی توانند ببیند و ساکت بمانند.


وی گفت: اسلام و پیامبر و خدا به هیچ کدام از ما اجازه نمی دهد در مقابل این جنایت ها ساکت باشیم و امروز روز مقاومت است.


آیت الله حسینی ادامه داد: امروز روزی است که باید رژیم جعلی صهیونیستی از جهان محو شود و تا این رژیم و استعمار نفس می کشد جهان و انسانیت روی خوش نخواهد داد.


وی با اشاره به اینکه تنها راه نجات جهان اسلامی و انسانیت نابودی اسرائیل است، گفت: این سگ هار و گرک درنده اگر مهار نشود خون مردم بیشتری را می‌ریزد و به کشورهای مختلف حمله ور می شود و هر فردی بخواهد سکوت کند باید منتظر روزی باشد که خنجر این رژیم گلوی کودکش را هدف خواهد گرفت.


نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه وبویراحمد عنوان کرد: امروز انگلیس و آمریکا و اسرائیل جنایت می‌کند و سکوت در مقابل این جنایت‌ها، خیانت است.


در پایان قطعنامه پایانی در محکومیت جنایت اسرائیل در غزه قرائت شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.