سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری هلال‌احمر اعلام کرد؛

برنامه‌ریزی برای ایجاد بازار‌های صادراتی کشت و صنعت در هلدینگ هلال/ بهره‌مندی از سرمایه‌گذاران محلی برای توسعه صنعت دامپروری

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری هلال‌احمر از سرمایه‌گذاران محلی برای توسعه صنعت دامپروری تاکید کرد.

امید حاجتی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری هلال‌احمر در نشستی مشترک با هیأت مدیره شرکت کشت و صنعت هلال، به بررسی وضعیت و اقدامات اجرایی هیات مدیره این شرکت پرداخت.

در این نشست، مدیرعامل شرکت کشت و صنعت هلال گزارشی از عملکرد شرکت در حوزه دامپروری، زراعی و باغی در سال‌های اخیر و همچنین شش ماهه سال جاری ارائه و تولید شرکت در هر یک از این بخش‌ها را در قالب شاخص‌های عملکردی تشریح کرد.

در ادامه اعضای هیات مدیره این شرکت، اقدامات ضروری برای افزایش ظرفیت تولید و عملیات جانبی را به عنوان اولویت‌های اجرایی مطرح کردند که مهم‌ترین آن‌ها ایجاد نیروگاه خورشیدی تولید برق، تغییر محل چاه‌های آب در اراضی شرکت و طرح توسعه دامپروری بود.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری هلال احمر با تاکید بر اینکه همواره فلسفه وجودی این شرکت و شرکت‌های تابعه آن پشتیبانی از جمعیت هلال‌احمر و رفع بخشی از نیاز‌های آن بوده است، بیان کرد: بررسی و موافقت با پیشنهاد‌های ارائه شده، منوط به ارائه برنامه اجرایی مشخص در قالب طرح توجیهی و همراه با اعلام افزایش سهم پرداختی به شرکت سرمایه‌گذاری و جمعیت هلال‌احمر خواهد بود، ضمن آنکه پیشنهاد‌های دریافتی با سایر فرصت‌های موجود نیز مقایسه خواهد شد.

حاجتی ضمن موافقت کلی با درخواست‌های شرکت کشت و صنعت هلال، تاکید کرد: علاوه بر توسعه دامپروری، ظرفیت‌های موجود در اراضی شرکت نیز در سایر نقاط کشور مورد توجه قرار خواهد گرفت و طرح‌های سرمایه‌گذاری در آن‌ها با مشارکت سرمایه گذاران محلی اجرا می‌شود. 

وی توجه به کشت گلخانه‌ای را با توجه به محدودیت‌های روزافزون منابع آبی کشور، ضروری دانست و گفت: هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری، بازار‌های صادراتی را نیز به عنوان یک اولویت میان‌مدت برای شرکت، بررسی خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری هلال‌احمر در پایان بر تهیه برنامه عملیاتی شرکت کشت و صنعت هلال با هدف تعیین افق پنج ساله و همچنین ارائه طرح‌های توجیهی برای همه پروژه‌های سرمایه‌گذاری و اقدامات پیشنهادی تاکید کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.