سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسابقات قویترین‌های آفرود ایران در رودسر برگزار شد

چهارمین دوره مسابقات اتومبیلرانی آفرود با عنوان قویترین‌های آفرود ایران در رودسر برگزار شد.

رئیس هیات اتومبیلرانی رودسر گفت: در این رقابت‌ها که دو روز در پیست تخصصی آفرود و موتور کراس مجموعه فرهنگی ورزشی شهرداری رودسر برگزار شد ۸۶ اتومبیران از استان‌های گیلان، مازندران، قزوین، البرز، تهران، خراسان رضوی، قم، فارس، کردستان و کرمانشاه حضور داشتند.
پژمان خسرودوست افزود: در کلاس A مَوِریک، کاوه ناظر از تهران اول، حامد سلیمی از البرز دوم، قاسم محمد زاده از مازندران سوم شدند.
وی گفت: در کلاس B مَوِریک علی فلاح از گیلان اول شد، علی عالم رهنما از تهران و میثم حسنی از البرز دوم و سوم شدند.
رئیس هیات اتومبیلرانی رودسر ادامه داد: در کلاس یک آفرود امید نوروزی از گیلان به مقام نخست رسید، مرتضی مولایی از تهران و رضا بیرامی از البرز عناوین دوم و سوم را کسب کردند.
پژمان خسرودوست اضافه کرد: در کلاس ۲ آفرود قاسم وکیلی از قزوین، مرتضی نوری الاصل از کرمانشاه و سجاد وکیلی از قزوین مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.
وی گفت: در کلاس سوم آفرود آرمان پوشایی از فارس مقام نخست را کسب کرد، محمد اندی کولایی از تهران و مهدی بیدخوری از تهران عناوین دوم و سوم را کسب کردند.
رئیس هیات اتومبیلرانی رودسر گفت: در کلاس چهارم آفرود اشکان شیرنژاد و قاسم محمدزاده از مازندران اول و دوم شدند، ذکریا بهرام میرزایی از کرمانشاه به مقام سوم دست یافت.
خسرودوست افزود: عنوان بهترین زمان مسابقات هم به امید نومیدی از گیلان رسید.
وی گفت: در رقابت‌های بخش بانوان هم سمانه رضائی از تهران، فاطمه چیت ساز از البرز و مرضیه نقیبی از مازندران به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.
رئیس هیات اتومبیلرانی رودسر تصریح کرد: در مجموع رقابت‌های تیمی، تهران قهرمان شد، گیلان به مقام دوم رسید و تیم‌های قزوین و البرز مشترکا سوم شدند.

برچسب ها: مسابقات ، آفرود
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.