سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام خبر داد؛

انجام بیش از ۱۷ هزار خدمت غیر حضوری در شرکت گاز ایلام

کشاورز گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۱۷ هزار خدمت متنوع در میز خدمت شرکت گاز استان به صورت غیرحضوری به آحاد مختلف مردم ارائه شده‌ است.

محمود کشاورز مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: خدمات غیرحضوری شرکت گاز از طریق سامانه جامع اینترنتی ارتباط با مشتریان ‌(crm)، وب سایت اینترنتی شرکت گاز استان، تلفن گویای‌ ۲۴ ساعته، اپلیکیشن اندروید تلفن همراه، سیستم پیامکی و غیره انجام شده‌است.

وی تصریح کرد: این خدمات شامل درخواست، انتقاد، شکایات تلفنی، محاسبات قبض گاز، درخواست نصب و جابجایی علمک، خدمات الکترونیکی، استعلام، فرآیند تسویه حساب، پیشنهادات، تغییر نام، وصل مجدد گاز، درخواست شبکه گاز، دریافت آخرین قبض و غیره بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام به خدمات ارائه شده به مشترکین اشاره کرد و گفت: از این تعداد خدمت ۱۸ پاسخگویی، ۳ مورد پیشنهاد و ۱۷ هزارو ۳۶۱ شامل درخواست ثبت شماره کنتور، دریافت آخرین قبض، نصب و جابجایی علمک، تغییر شماره تماس، نصب علمک شهری و روستایی، پرداخت قبض آنلاین و غیره بوده است.

وی تأکید کرد: سرعت بخشیدن در امر خدمت رسانی، پاسخگویی مناسب و تکریم ارباب رجوع که موجب افزایش حس اعتماد مردم به خدمتگزاران خود در شرکت گاز استان ایلام می‌شود افتخاری ارزشمند بوده و در این راستا این مجموعه تلاش خود را برای خدمت رسانی حضوری و غیرحضوری به آحاد مختلف مردم دوچندان کرده است.

کشاورز خاطرنشان کرد: انجام خدمات غیرحضوری علاوه بر صرفه‌جویی در زمان، تسریع در انجام و پیگیری امور، دقت در انجام خدمات، کاهش هزینه و تردد حضوری برای مشترکین می‌شود.

وی یادآور شد: شرکت گاز ایلام از طریق راه‌اندازی سامانه جامع ارتباط با مشتریان (crm) به صورت الکترونیکی به آدرس http://crm.nigc-ilam.ir به کلیه مشترکان به صورت غیرحضوری خدمات ارائه می‌کند.

۲۶ شهر و ۵۶۶ روستای استان از نعمت گاز برخوردار شده‌اند.

برچسب ها: شرکت گاز ، مصرف گاز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.