سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قطعا سفر دور دوم رئیس‌جمهور عزیزمان برکات فراوانی خواهد داشت

امام جمعه شهرکرد و استاندار از حضور مردم در مراسم استقبال از رئیس جمهور مردمی پیام تشکر صادر کردند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و استاندار در پیامی از حضور مردم در مراسم استقبال از رئیس جمهور محبوب و مردمی تشکر کردند.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرّحمن الرّحیم

《وَامّا بِنِعمَه رَبِّکَ فَحَدِّث》
با اهدای سلام و ادب محضر مردم شریف، نجیب و ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری که همواره و در همه صحنه‌ها حضور پر رنگ و غرورآفرین داشته اید.

در این مقطع و در پنجشنبه ۲۵ آبان نیز روز تاریخی دیگری برای استان ثبت کردید و بصیرت و موقع شناسی خود را که با قدردانی از مسئولین خدوم همراه بود به رخ کشیدید و در استقبال از رئیس جمهور محبوب و مردمی حضرت آیت الله رئیسی سنگ تمام گذاشته و با این حضور پر رنگ و معنادار اعجاب کشور وجهان را برانگیختید شما نشان دادید که زحمات و تلاش‌های کسانی را که خود را خادم صادق مردم می‌دانند مد نظر دارید کسانی که برای گره گشایی از مشکلات شما شب و روز نمی‌شناسند و در راه تحقق وعده‌های خود از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کنند.

این حضور گسترده و غرورانگیز وظیفه ما به عنوان خدمتگذاران استانی را در انجام وظیفه دوچندان می‌کند.

قطعا سفر دور دوم رئیس‌جمهور عزیزمان برای استان برکات فراوانی خواهد داشت که از همین لحظه پیگیری‌ها و اقدامات در راستای جذب اعتبارات و انجام مصوبات سفر را آغاز کرده ایم.

لازم می‌دانیم از دست اندرکارانی که در برنامه ریزی و تدارک سفر و تهیه مقدمات و تمهیدات آن زحمات زیادی را متقبل شدند تشکر کنیم از نیرو‌های امنیتی و انتظامی و نیرو‌های سپاهی و بسیجی کمال تشکر را داریم باردیگر مراتب قدر دانی و سپاس خودمان را از این حضور و استقبال شایسته و پرشور و شعور، حضورتان تقدیم داشته و برای شما عزت و سربلندی مسألت داریم وپیشانی خضوع در محضر پروردگار به خاک سائیده که همه این‌ها را از نعم بی پایان او میدانیم و آنچه گفته شد حدیث نعمت‌های حضرت حق است که در این مقطع از تاریخ به ایران اسلامی عطا شده که امیدواریم شاکر نعم لایَزالیَش باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد محمدعلی نکونام 
استاندار چهارمحال و بختیاری غلامعلی حیدری

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.