سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرواز بادبادک ها در کرمان به یاد کودکان غزه

آیین پرواز بادبادک ها به یاد کودکان غزه عصر امروز با حضور جمعی از کودکان و خانواده ها و مسئولان در محل گنبد جبلیه کرمان برگزار شد.

کودکان کرمانی  با به پرواز درآوردن بادبادک‌های خود، همبستگی و همدردی و حمایت خود را با کودکان مظلوم و ستمدیده غزه از وحشی‌گری دولت جنایتکار اسرائیل نشان دادند.

آیین پرواز بادبادک‌ها با استقبال چشمگیر خانواده‌های کرمانی و با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری همراه بود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان در حاشیه این آیین به خبرنگار ایرنا ضمن تبریک روز جهانی کودک به کودکان ایرانی و استان کرمان گفت: از طرفی شهادت کودکان، زنان و مردم مظلوم فلسطین و غزه را تسلیت می‌گوییم که توسط رژیم کودک‌کش اسرائیل مظلومانه به شهادت می‌رسند.

حسین انجم شعاع افزود: این اتفاقات در طول تاریخ بی نظیر است که جمعیتی به کودکان و زنان بی دفاع و بی پناه حمله کنند و هزاران زن و کودک در این حملات به شهادت برسند.

وی ادامه داد: روز جهانی کودک به خاطر شهادت کودکان فلسطینی غم بار، اندوهگین و باعث درد همه مردم و جهانیان است.

وی ادامه داد: همه در دنیا ببینند که مردم به خاطر این کودک کشی ها، به صحنه آمده و از مردم فلسطین حمایت می‌کنند و خواستار آزادی فلسطین و اتمام اشغالگری‌ها هستند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان تصریح کرد: مردم ایران در طول ۴۵ سال فریاد زدند و مرگ بر اسرائیل سر دادند و خواستار آزادی فلسطین بودند، اما امروز به واسطه عملیات طوفان الاقصی و کشتاری که در فلسطین انجام می‌شود، دنیا فهمیده است که اسرائیل جنایتکار و آدم کش است.

وی خاطر نشان کرد: امروز این برنامه به عنوان پرواز بادبادک‌ها با حضور کودکان و مادران در حال انجام است تا با کودکان و زنان مظلوم غزه ابراز همدردی شود.

انجم‌شعاع افزود: جهانیان بدانند کودکان فلسطین چگونه به شهادت می‌رسند و نقص عضو می‌شوند و چه مشکلاتی از جمله بی آبی، بی غذایی و بی پناهی را در برابر جنایات اسرائیل غاصب و اشغالگر و آدم کش تحمل می‌کنند.

وی تاکید کرد: اینجا جمع شدیم که بگوییم ما همراه شما کودکان فلسطینی هستیم و از عمق وجود درد و رنج‌هایی که می‌کشید و تحمل می‌کنید را احساس می‌کنیم، لذا حمایت گر شما هستیم و امیدواریم که روزی برسد بدون درد و رنج و با شادی زندگی کنید.

برچسب ها: کودکان ، بادبادک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.