سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعمیر، مقاوم سازی و بازسازی ۴۵ مدرسه در شهرستان دنا

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: ۴۵ مدرسه آسیب دیده در زمین لرزه سی سخت تعمیر، مقاوم سازی و بازسازی شد.

حمیدرضا خانمحمدی در آیین افتتاح دبیرستان شهید مطهری و خوابگاه شبانه‌روزی خیرساز سی‌سخت گفت: هر جا خیرین ورود کردند مسائل و مشکلات به سرعت برطرف شد که خوشبختانه در زمین لرزه سی سخت با مشارکت خیرین همه مدارس شهرستان دنا آباد شد و در اختیار دانش آموزان قرار گرفت.
 
وی با بیان اینکه در زمین لرزه سی سخت به ۴۵ مدرسه آسیب وارد شد، افزود: ۳۳ مدرسه به سرعت تعمیر ، ۴ مدرسه مقاوم سازی و ۸ مدرسه تخریب و بازسازی شد.
 
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از همت خیرین در امر مدرسه سازی تقدیر کرد وگفت: سالن چند منظوره ورزشی و استخر نیمه تمام شهر سی سخت نیز احداث و تکمیل می‌شود.
 
سید جواد هاشمی معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد نیز از تلاش‌های خیرین در اقصی نقاط استان تقدیر کرد وگفت: با مشارکت خیرین بیش از ۱۰۰۰ کلاس درس در استان تاکنون ساخته شد.
 
امام جمعه شهرستان دنا نیز در این آیین با تقدیر از مشارکت خیرین در امر مدرسه سازی گفت: ۲۱ مدرسه سنگی در شهرستان دنا وجود دارد که نیازمند بازسازی است.
 
وی تکمیل دارالقرآن و احداث خوابگاه شبانه روزی برای مدرسه معارف و سالن چند منظوره ورزشی را از نیاز‌های مهم آموزش وپرورش شهرستان دنا عنوان کرد و خواستار کمک در این زمینه شد.
 
درپایان این آیین دبیرستان خیرساز شهید مطهری سی سخت و خوابگاه شبانه روزی فاطمه الزهرا (س) به بهره برداری رسید.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.