سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص ۱۱ میلیارد تومان اعتبار برای زیرساخت‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد گفت: از پارسال ۱۱ میلیارد تومان اعتبار به زیرساخت‌های حوزه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرکرد اختصاص داده شده است

اکبر ایازی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد اظهار کرد: در راستای ایجاد و یا توسعه زیرساخت‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد اقداماتی توسط این سازمان انجام شده است.

وی با بیان اینکه از پارسال تاکنون ۱۱ میلیارد تومان اعتبار به زیرساخت‌های حوزه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرکرد اختصاص داده شد، افزود: سالن ورزشی امیرکبیر با ۲ میلیارد تومان اعتبار، سالن ورزشی اوتانا با ۳ میلیارد تومان اعتبار توسط بخش خصوصی، مرکز شهرکرد شناسی، دبیرخانه شهر ملی نمد و مرکز پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با یک میلیارد تومان اعتبار، مرکز آموزش شهروندی یک میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد اضافه کرد: همچنین مرکز خدمات اجتماعی شهرداری با ۲ میلیارد تومان اعتبار و فرهنگسرای رسانه نیز با ۲ میلیارد تومان اعتبار به سرانجام رسیده است.


بیشتر بخوانید


ایازی ادامه داد: در تلاش هستیم تا بتوانیم در راستای توسعه سرانه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در شهرکرد با همکاری دستگاه‌های متولی اقدامات موثری را انجام دهیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.