سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قصور احتمالی مدیران در مقوله سیل کالپوش بررسی می شود

مدیرکل بازرسی استان سمنان با بیان اینکه قصور احتمالی مدیران در مقوله سیل کالپوش مورد بررسی قرار می‌گیرد، گفت: اگر کوتاهی صورت گرفته باشد قطعاً با عوامل آن برخورد خواهد شد.

حجت الاسلام علی اکبر رشیدزاده در ششمین جلسه شورای اداری میامی گفت: مدیران اجرایی استان سمنان در خدمات رسانی به مردم در سیل اخیر کالپوش قدردانی می‌کنم این حضور باعث امید در جامعه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سازمان بازرسی وظیفه و رسالتش نظارت بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی است، گفت: نظارت یکی از اساسی‌ترین وظایفی است که باید به درستی انجام شود و مدیران و مسئولان در حوزه مدیریتی خود نسبت به این موضوع حساس بوده و مورد اهتمام ویژه قرار دهد.

مدیرکل بازرسی استان سمنان با اشاره به اینکه در مراتب بالاتر خداوند ناظر بر اعمال و رفتار و کردار انسان‌ها است و در آموزه‌های دینی نیز آمده است که انبیا و اولیا و حتی بدن انسان در روز قیامت به عنوان ناظران بر اعمال و رفتار و کردار هر فردی شهادت می‌دهند، گفت: یکی از شاخصه‌های اصلی ناظران این است که اهل صدق باشند.

رشیدزاده بیان کرد: رضایت مردم نشان و گواهی بر درستی عملکرد مدیران و مسئولان ادارات و دستگاه‌های اجرایی است بنابراین اگر نارضایتی در بین مردم وجود داشته باشد در هر حوزه‌ای نشان می‌دهد مدیر مربوطه آن عملکرد درستی نداشته است و آن مدیر در مسیر درستی قرار ندارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.