سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معلمان اردبیلی در جشنواره الگو‌های تدریس خوش درخشیدند

معاون آموزش متوسطه استان اردبیل از درخشش معلمان اردبیلی در نوزدهمین جشنواره الگو‌های تدریس برتر و هفتمین جشنواره نوآوری در فرآیند آموزش و یادگیری خبر داد.

محمود مشکی اظهار کرد: دبیران استان اردبیل در مرحله کشوری جشنواره الگو‌های تدریس برتر دروس متوسطه نظری و هفتمین دوره جشنواره نوآوری در فرآیند آموزش و یادگیری با کسب رتبه‌های برتر کشوری خوش درخشیدند.

او با تبریک موفقیت کشوری معلمان استان در جشنواره الگو‌های تدریس تصریح کرد: در دنیای امروز با تغییر رویکرد آموزش از روش سنتی به شیوه جدید و لزوم توسعه شایستگی‌های حرفه‌ای معلمان به ویژه در زمینه آشنایی با آموزش‌های مجازی و فناوری‌های دیجیتالی و استفاده از آموزش‌های ترکیبی با استفاده از امکانات و تجهیزات موجود در مدارس، نوزدهمین دوره جشنواره الگو‌های تدریس برتر در ۲ بخش حضوری و غیرحضوری و همچنین هفتمین دوره جشنواره نوآوری در فرآیند آموزش و یادگیری در چهار محور در اجرای راهکار ۷-۱۱ سند تحول بنیادین آموزش و پرورش برگزار شد.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: در مرحله کشوری نوزدهمین دوره جشنواره الگو‌های تدریس برتر متوسطه نظری، در بخش حضوری درس فیزیک آرزو گلستانی از منطقه خورش‌رستم رتبه سوم کشوری و در هفتمین دوره جشنواره نوآوری در فرآیند آموزش و یادگیری ملک اکبرزاده و فریبا زاویه کرد در محور دست‌سازه، درس قرآن و پیام‌های آسمانی رتبه سوم کشوری را از آن خود کردند.

مشکی افزود: مرحله کشوری بخش حضوری نوزدهمین دوره جشنواره الگو‌های تدریس برتر و هفتمین دوره جشنواره نوآوری در فرآیند آموزش و یادگیری، با حضور نفرات برگزیده استان‌های سراسر کشور ۱۸ الی ۲۱ آبان ماه سال‌جاری در استان قزوین برگزار شد.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.