سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح آرامش در شهر اهواز

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر خوزستان از اجرای طرح آرامش در شهر با محوریت پاکسازی نقاط آلوده از جمع آوری معتادان متجاهر و توزیع کنندگان و خرده فروشان مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سعید داداب نیا گفت: در راستای اجرای طرح آرامش در شهر و پاکسازی نقاط آلوده از وجود معتادان و توزیع کنندگان موادمخدر ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری کلانتری‌ها و پلیس‌های تخصصی این طرح را در سطح شهرستان اهواز به مدت ۴۸ ساعت به مرحله اجرا گذاشتند.

او می‌گوید: ماموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسائی عوامل توزیع و خرید و فروش مواد مخدر در سطح شهرستان شدند.

به گفته او ماموران با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقدار ۲۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع سنتی و صنعتی و مقادیر زیادی اقلام ممنوعه و ابزار آلات استعمال و فروش مواد مخدر را کشف کردند.

این مقام انتظامی می گوید: در این طرح تعداد ۱۶۹ نفر خرده فروش مواد مخدر و تعداد ۲۳۶ نفر معتاد متجاهر نیز دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند متهمان در نهایت بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان خوزستان با اشاره به توقیف ۲ دستگاه خودرو متخلف در استان، گفت: پلیس با قدرت در مقابل هرگونه بی نظمی و هنجارشکنی خواهد ایستاد و انتظار می‌رود تا مردم عزیز در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک مراتب را بلافاصله از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برچسب ها: دستگیری ، مواد مخدر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.