سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جذب نیمی از اعتبارات مصوب سفر رئیس جمهور در پارک علم و فناوری

رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری گفت: از مجموع ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبارات مصوب برای پارک علم و فناوری در دور اول سفر رئیس جمهور به استان، ۳۵۰ میلیارد ریال آن جذب شده است.

اسماعیل پیرعلی اظهار داشت: سهم پارک علم و فناوری از مصوبات سفر اول رئیس جهور به استان اجرای سه طرح بود که تا کنون نیمی از این مصوبات اجرا شده است و در صورتی که اعتبارات سال ۱۴۰۲ نیز اختصاص یابد میزان پیشرفت مصوبات به بیش از ۸۰ درصد می‌رسد.

وی افزود: تامین فضا برای پارک علم و فناوری، آماده‌سازی و ایجاد زیرساخت زمین‌های قابل واگذاری به شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور وساخت و تجهیز مرکز نوآوری و بیوتکنولوژی که شامل فضای تولیدی و آزمایشگاهی است از مصوبات سفر اول رئیس جمهور به استان به شمار می‌رود که در دست اجراست.

پیرعلی با اشاره به تدوین بسته پیشنهادی این نهاد برای سفر دوم رئیس جمهور، گفت: برای تکمیل فضای اتاق تمیز آزمایشگاهی که شامل تولید محصولات دارویی، آرایشی و بهداشتی است، نیازمند اعتبار هستیم که امید می‌رود در سفر دوم رئیس جمهور مصوب شود.

وی گفت: تامین فضای ۶ هزار متری برای شرکت‌های IT و ICT و تامین فضا برای ایجاد مرکز کشت بافت گیاهی ۲ نیازمندی و پیشنهاد دیگر پارک علم و فناوری استان در دور دوم سفر رئیس جمهوری به استان است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.