سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون امور مجلس رئیس جمهور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

درباره کالاهایی که مشکوک به ارتباط با رژیم صهیونیستی هستند، تحقیق می‌شود + فیلم

حسینی گفت: کالاهایی که مشکوک به ارتباط با رژیم صهیونیستی هستند و درباره مبدا آن‌ها اختلاف‌نظر وجود دارد در دست پیگیری قرار می‌گیرند.

سید محمد حسینی، معاون امور مجلس رئیس جمهور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره تحریم کالا‌های رژیم صهیونیستی گفت: ما چون از ابتدا رژیم صهیونیستی را جعلی و نامشروع می‌دانستیم قطعا هیچ همکاری با آن‌ها نداشتیم و همواره حامی مردم مظلوم فلسطین بوده‌ایم.

وی ادامه داد: بار‌ها شده که کالا‌های آن‌ها تحریم باشند. اگر در موردی ابهامی وجود داشته باشد برای مثال برخی از کالا‌ها هستند که درباره مبدا آن‌ها اختلاف‌نظر وجود دارد و این موارد در دست پیگیری قرار می‌گیرند.

 معاون امور مجلس رئیس جمهور اظهار کرد: مردم ما  اگر بدانند کالایی به رژیم صهیونیستی ارتباط دارد قطعا آن را خریداری نخواهند کرد. ما در سازمان همکاری اسلامی هم این پیشنهاد را دادیم که کشور‌های اسلامی دیگر نیز هرگونه ارتباط اقتصادی و سیاسی خود را با صهیونیست‌ها قطع کنند.

حسینی افزود: متاسفانه برخی از کشور‌ها همکاری‌ها را ادامه می‌دهند، اما آنچه که در بیانیه پایانی کشور‌های اسلامی آمد، این بود که صرفا سلاح نفروشند و درباره سایر کالا‌ها پیشنهاد ایران همراهی نشد.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.