سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کسب مقام دوم مسابقات کشوری بتن توسط دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال

تیم دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال رتبه دوم بیست و یکمین دوره از مسابقات ملی بتن در محور بتن سبک هوشمند را کسب کرد.

در مسابقات ملی بتن که به همت انجمن بتن ایران و با حضور شرکت کنندگانی از سراسر کشور در قالب ۲۳۰ تیم دانشجویی برگزارشد، انجمن دانشجویی مهندسی عمران-نقشه‌برداری دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال توانست مقام دوم کشوری در محور بتن سبک دانشجویی هوشمند این دوره از مسابقات را کسب نماید.

سعید ملماسی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال، در جلسه‌ای که با حضور اعضای این تیم دانشجویی، استاد مشاور تیم، رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد و رئیس و معاون پژوهشی دانشکده فنی مهندسی برگزار شد، ضمن تقدیر از تلاش‌های علمی اعضای این تیم، و تبریک این موفقیت به آنان و تمامی مسئولان مرتبط با فعالیت‌های علمی و تحقیقاتی در واحد تهران شمال، بر حمایت همه جانبه مجموعه مدیریتی این واحد دانشگاهی از فعالیت‌های انجمن‌های دانشجویی تاکید کرد.

لیدا سلیمی رئیس دانشکده فنی و مهندسی واحد تهران شمال، نیز در این جلسه اعلام کرد: در پی کسب این مقام توسط انجمن دانشجویی مهندسی عمران-نقشه‌برداری واحد تهران شمال، تاکنون برخی از مدیران صنایع آمادگی خود را جهت همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال و این انجمن علمی-دانشجویی اعلام کرده‌اند.

قابل ذکر است که تیم دانشجویی مهندسی عمران-نقشه‌برداری واحد تهران شمال متشکل از خانم‌ها مهرناز نظری نداف، ستاره نوروز، فاطمه چراغی و آقایان سیدمحمدجواد تیموری سندسی و ناصر شیشه‌گر با راهبری دکتر محمدرضا رسولی به عنوان استاد مشاور تیم در سه محور تیر خَمِشی، EPD (سازه محافظ تخم‌مرغ) و بتن سبک دانشجویی هدفمند در این دوره از مسابقات شرکت داشتند.

منبع:  دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.