سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصلاح و ایمن‌سازی ۲۱ نقطه دارای تصادف در ملایر

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ملایر از اصلاح و ایمن‌سازی ۲۱ نقطه دارای تصادف در هفت ماهه سال جاری خبر داد.

هاشم اسکندریان گفت: عملیات اصلاح و ایمن سازی شامل تعریض ابنیه، تعدیل شیب شیروانی و شانه سازی، احداث خاکریز ایمنی، اصلاح رویه آسفالتی و شیب عرضی راه، نصب جداکننده کناری و میانی راه، ترانشه برداری و اصلاح پیچ‌ها تقاطع‌ها است.

او گفت: این اقدامات از نظر تنوع و کمی و کیفی که نقش مؤثری در کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای در هفت ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است، به صورت مستمر به ویژه تا قبل از سفر‌های نوروزی ادامه دارد.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ملایر همچنین از کاربران جاده‌ای تقاضا کرد که با رعایت قوانین راهنمایی رانندگی و پرهیز از رانندگی در مواقع خستگی و خواب آلودگی، با کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای یاری رسان ما باشند.

اسکندریان گفت: همچنین در محور ملایر - همدان (پلیس راه جوکار)، گشت کنترل و نظارت بر ناوگان عمومی و نظارت جاده‌ای توسط کارشناس حمل و نقل اداره راهداری شهرستان ملایر شامل کنترل اسناد حمل، بررسی فرار بار، کنترل تجهیزات ایمنی، کنترل مندرجات بارنامه، کنترل ناوگان عمومی و کنترل مدارک راننده و ناوگان و تطبیق با مدارک صورت پذیرفت.

او تعداد ناوگان کنترل شده را ۷۵ دستگاه و تعداد ناوگان دارای تخلف عدم بارنامه را ۱۷ دستگاه اعلام کرد و گفت: معرفی به کمیسیون ماده ۱۱ به علت نداشتن بارنامه و جریمه توسط پلیس انجام شد.

این مقام مسئول به انجام عملیات اصلاح پایان روکش آسفالت محور قوزان توسط اکیپ امانی در محور ملایر- قوزان و ادامه عملیات شانه سازی و رفع افتادگی شانه راه توسط اکیپ امانی، در محور ملایر - بروجرد (محدوده پل راه‌آهن) اشاره کرد.

اسکندریان گفت: از عملیات روکش آسفالت توسط پیمانکار در محور ملایر - اراک (ورودی شهر)، شهرستان ملایر بازدید به عمل آمد و مصالح راهداری زمستانی (نمک) در راهدارخانه مرکزی تخلیه شد.

برچسب ها: راهداری ، ایمن سازی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.