سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کارشناس هواشناسی استان ایلام خبر داد

آغاز بارش باران در ایلام

کارشناس هواشناسی استان ایلام از آغاز بارش باران در ایلام خبر داد و گفت: بارش‌ها تا پنجشنبه ادامه دارد.

احسان احمدی نژاد کارشناس هواشناسی استان ایلام اظهار داشت: اواخر شب گذشته سامانه ناپایداری وارد آسمان استان شده و تا اواخر روز پنجشنبه این سامانه در سطح استان تداوم دارد.

وی گفت: انتظار می‌رود بارش‌های این سامانه از اوایل روز چهارشنبه به ویژه در نواحی شمالی استان شدت و طی اواسط روز نیز تقویت شود.

وی افزود: روز چهارشنبه اوج فعالیت این سامانه است، البته در نواحی جنوبی انتظار داریم مقداری با تاخیر زمانی بارش‌ها را دریافت کنند، ولی  طی این ۲ روز در سطح استان می توانیم انتظار بارش‌های به نسبت مناسبی را داشته باشیم.

احمدی نژاد ادامه داد: رگبار باران، رعد و برق، وزش باد نسبتاً شدید به صورت موقت و پدیده مه در گردنه‌های استان طی این دو روز مورد انتظار است.

کارشناس هواشناسی ایلام اضافه کرد: در برخی نواحی استان این بارش‌ها تقویت می‌شود و آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها و اصابت صاعقه را به همراه خواهد داشت.

وی بیان داشت: از اواخر روز پنجشنبه این سامانه تضعیف و از سطح استان خارج می‌شود، در بحث کاهش دما نیز طی روز چهارشنبه از نظر دمایی روزانه حدود ۷ تا ۸ درجه کاهش دما را خواهیم داشت و تا اواخر هفته این وضعیت دمایی نیز تداوم خواهد داشت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.