سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری سارقان منزل و کشف ۱۵ میلیاردی اموال مسروقه در ساری

رییس پلیس آگاهی مازندران از کشف ۱۵ میلیاردی ریالی اموال مسروقه و دستگیری سارقان منزل در شهرستان ساری خبر داد.

سرهنگ علی قیصری رییس پلیس آگاهی مازندران گفت: در اجرای طرح برخورد با سارقین منزل و در پی وصول پرونده‌های سرقت از منازل، مراتب بصورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

او افزود: با اقدامات فنی، علمی، پیکر سنجی، تجزیه و تحلیل جرائم، ترسیم صحنه جرم و هویت مجرمین، مامورین پلیس پس از شناسایی متهمین، با هماهنگی قضایی و با رعایت موازین شرعی و قانونی وارد عمل شدند که در اجرای طرح مذکور و پس از انجام اقدامات فنی و تخصصی لازم، سارقان مورد نظر شناسائی شدند.

رئیس پلیس آگاهی مازندران گفت: در همین راستا کارآگاهان پلیس آگاهی، پس از اخذ دستور قضائی و نیابت‌های مد نظر، طی انجام چندین عملیات ضربتی و غافلگیرانه، سارقان شناسائی شده را دستگیر و به یگان دلالت دادند.

او افزود: در این رابطه چندین نفر دستگیر و سارقان مورد نظر طی بازجوئی‌های فنی و تخصصی به ۶ فقره سرقت منزل اقرار و اموال مسروقه بسیاری به ارزش تقریبی ۱۵ میلیارد ریال کشف و پس از تشکیل پرونده‌ها جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ قیصری در پایان از شهروندان خواست، ضمن توجه به هشدار‌های پلیس که از طریق رسانه‌های جمعی و شبکه‌های مجازی و اجتماعی منتشر می‌گردد، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را بلافاصله از طریق ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.