سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری جلسه مشترک فرماندار زرند و رئیس اتاق بازرگانی استان کرمان

فرماندار زرند خواستار ورود اتاق بازرگانی استان کرمان به مباحث آموزشی و بسترسازی در معرفی حوزه‌های جدید اقتصادی شد.

سید رضا حسینی نژاد فرماندار زرند با تشریح وضعیت اقتصادی شهر در حوزه‌های صنعتی و کشاورزی خواستار ورود اتاق بازرگانی استان به مباحث آموزشی و بسترسازی در معرفی حوزه‌های جدید اقتصادی شد.

وی گفت: با توجه به بحران آب در شهرستان زرند انجام برخی پروژه‌های صنعتی و کشاورزی در این شهر تقریباً غیر ممکن است، از این رو فعالان اقتصادی و کشاورزی باید با ایجاد سرفصل‌های جدید اقتصادی زمینه کشت جایگزین و استاندارد تکنولوژی‌های جدید برای ایجاد بنگاه‌های اقتصادی و رفاهی را فراهم آورند.

 طبیب‌زاده رئیس اتاق بازرگانی استان با تقدیر از نگاه ویژه فرماندار زرند به ایجاد فرصت‌های جدید اقتصادی گفت: در شهری مانند زرند که در حال حاضر درگیر حوز‌های صنعتی و معدنی به شیوه‌های امروزی می‌باشد باید چشم انداز عبور از اتمام ظرفیت معادن را در نظر گرفت و برای ورود به مباحث جدید حوزه‌های اقتصادی نیازمند مطالعات و فراگیری آموزش است تا کویر بحرانی زرند در حوزه منابع آبی از سرعت توسعه متعادل خارج نشود. 

وی ضمن اعلام آمادگی در انتقال تجربیات و برنامه‌های آموزشی اتاق بازرگانی استان برای شهر زرند، خواستار ورود شیوه‌های جدید کشاورزی که در حال حاضر در برخی نقاط کشور و استان آغاز گردید که صاحبان این اندیشه آشنایی خوبی با اقلیم استان داشته و می‌توانند زمینه تغییر رویه کشاورزی با استفاده از کمترین منابع آبی را در زرند فراهم آورند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.