سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استفاده مناسب از ظرفیت همجواری با کشور عراق نیازمند تدوین یک برنامه عملیاتی

استاندار کرمانشاه، استفاده مناسب از ظرفیت همجواری با کشور عراق را نیازمند تدوین یک برنامه عملیاتی و جهادی دانست و گفت : تدوین این برنامه و گسترش مناسبات با کشور عراق در دستور کار جدی استان قرار گرفته است.

محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه در نشست برنامه ریزی و هماهنگی سفر مدیریت ارشد استان در آینده نزدیک به استان سلیمانیه عراق که با حضور معاون اقتصادی استاندار، مشاور استاندار در امور عراق و دستگاه‌های مختلف برگزار شد؛ گفت : طی این مدت نشست‌های متعددی با استانداران استان‌های عراقی همجوار با کرمانشاه داشته ایم و در ایام اربعین هم نشست‌های متعدد و فشرده‌ای برای هماهنگی و برنامه ریزی بهتر برگزار شد.

وی افزود: در همین راستا به زودی یک نشست کاری با مقامات استان سلیمانیه عراق برگزار خواهیم کرد و گسترش مناسبات در حوزه‌های کشاورزی، صنعتی تجاری و بازرگانی، گردشگری پیگیری خواهیم کرد.

استاندار کرمانشاه خاطر کرد: در شرایط فعلی این فرصت فراهم شده که با توجه به اولویت‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت به برنامه ریزی مناسب تری برای استفاده از ظرفیت‌ها و فرصت‌های همجواری با بخش کردی و عربی کشور عراق بپردازیم.

وی با تاکید بر ضرورت استفاده بهتر از ظرفیت همجواری با عراق عنوان کرد: در این زمینه تلاش می‌کنیم با مشورت دستگاه‌های مختلف اداری به یک برنامه روشن، چابک و اجرایی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، بازرگانی، فنی و مهندسی، کشاورزی و گردشگری سلامت برسیم که در ادامه مورد استفاده دستگاه‌های مختلف قرار بگیرد .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.