سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رفع موانع احداث ۵۰ پروژه گردشگری در دولت سیزدهم

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از رفع موانع احداث ۵۰ پروژه گردشگری در دولت سیزدهم خبر داد.

سید عزت الله ضرغامی ظهر سه شنبه در مراسم افتتاح دهکده تفریحی دشت بهشت استان قم گفت: با روی کار آمدن دولت سیزدهم تاکنون ۵۰ پروژه در حوزه گردشگری که موانعی بر سر راه آن بود این مشکلات برطرف شد و با افتتاح آنان در اختیار مردم جهت بهره برداری قرار گرفت.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بیان کرد: مجموعه تفریحی دشت بهشت از جمله مجموعه‌های بزرگ در حوزه گردشگری است که از تلاش‌های سرمایه گذار این پروژه تشکر می‌کنیم.

ضرغامی عنوان کرد: مجموعه‌های گردشگری برای آحاد جامعه است و نباید اینگونه تصور شود که این اماکن برای اقشار مرفه جامعه احداث شده و این سیاست دولت است که تمامی مراکز گردشگری در اختیار همه مردم باشد.

او ادامه داد: ساماندهی سرویس‌های بهداشتی از آنجا که طهارت مورد توجه دین است؛ برای ما دارای اهمیت است و به همین تلاش می‌شود تا در سفر‌های استانی و بازدید‌ها این موضوع مورد توجه باشد.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با بیان اینکه نباید اینگونه مطرح شود که پیگیری این موضوع در شأن وزیر نیست عنوان کرد: افتخار یک وزیر خدمت به مردم است و باید مشکلات مربوط به سرویس‌های بهداشتی و محل اقامه نماز در نقاط مختلف کشور به خصوص در جاده‌ها برطرف شود که این امر افتخار ما است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.