سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه‌اندازی سامانه راهبر در صدور پروانه ساختمان روستایی

رئیس بنیاد مسکن اسلام آبادغرب گفت : با راه‌اندازی سامانه راهبر در صدور پروانه ساختمان روستایی تسهیل و تسریع صورت می‌گیرد.

نعمت فرامرزی رئیس بنیاد مسکن اسلام آبادغرب در جلسه توجیهی سامانه راهبر، گفت : به منظور کاهش هزینه‌های مراجعات و تردد متقاضیان و با هدف تسهیل در خدمت‌رسانی، سامانه خدمات الکترونیکی تحت عنوان «سامانه راهبر» در دهیاری‌های این شهرستان فعال خواهد شد.

وی افزود: از این پس دهیاران، کاربران و متقاضیان احداث مسکن در روستا‌های شهرستان می‌توانند ضمن مراجعه به این سامانه و بدون حضور در بنیاد مسکن شهرستان تمامی مراحل صدور پروانه ساخت مسکن روستایی و درخواست تسهیلات مقاوم‌سازی و نوسازی بافت فرسوده را به صورت مجازی و با امنیت بالا انجام دهند.

فرامرزی گفت: متقاضیان و تمامی دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان مرتبط روستایی می‌توانند به صورت برخط برای دریافت خدمات و سایر امور مربوط به ساخت و ساز‌های خود از طریق سامانه الکترونیکی که بعداً ارائه خواهد شد مراجعه و درخواست خود را ثبت کرده و در ادامه از طریق کد رهگیری و کد ملی خود وارد سامانه شده و تمامی مراحل اداری و پیشرفت درخواست خود را رصد کنند .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.