سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چه کسانی برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری در هرمزگان نام نویسی کردند؟

گمانه زنی و شایعات زیادی درباره حضور افراد شاخص در انتخابات خبرگان رهبری مطرح است.

در روزهای گذشته و پس از پایان مدت نام نویسی در انتخابات مجلس خبرگان رهبری گمانه زنی های زیادی از حضور افراد تاثیر گذار هرمزگان و ملی در  حوزه انتخابیه هرمزگان مطرح شده است.

از جمله شایعه نام نویسی آیت الله غلامعلی نعیم آبادی امام جمعه سابق بندرعباس و نماینده  اسبق هرمزگان در مجلس خبرگان، حجت الاسلام سید محمود علوی وزیر سابق اطلاعات و حجت الاسلام محمد عبادی زاده امام جمعه بندرعباس و نماینده ولی فقیه در هرمزگان در گروه های مجازی نقل می شود.

هر چند دفتر رسانه ای امام جمعه بندرعباس حضور حجت الاسلام محمد عبادی زاده را در انتخابات مجلس خبرگان تکذیب کرد اما دو شخصیت دیگر هنوز اظهار نظری در این زمینه نکرده اند.

احسان کامرانی رئیس ستاد انتخابات هرمزگان هم  دیروز در مصاحبه خبری اعلام کرده بود که هیچ کدام از نامزدها سابقه عضویت در مجلس خبرگان رهبری ندارند.

پس می توان نتیجه گرفت که حجت الاسلام نعیم آبادی(سابقه نمایندگی هرمزگان در مجلس خبرگان) وحجت الاسلام  علوی(سابقه نمایندگی تهران در مجلس خبرگان) هم در انتخابات هرمزگان نام نویسی نکرده اند .


بیشتر بخوانید:


اما بررسی ها و رصد فضای سیاسی و مجازی نشان می دهد که دو تن از امامان جمعه هرمزگان در بین ثبت نام کنندگان هستند و افرادی دیگر از  روحانیان یزد، اصفهان، قم و فارس در هرمزگان ثبت نام کرده اند.

همچنین به نقل از اعلام های عمومی در گروه های مجازی یکی از روحانیون هرمزگانی ساکن در قم نیز در بین ثبت نام شدگان هستند.

با اینکه امسال نزدیک به 5 هرمزگانی در انتخابات مجلس خبرگان نام نویسی کرده اند باید منتظر ماند تا کدام  یک از داوطلبان پس از  امتحان های پیش رو و بررسی صلاحیت ها ، تایید نهایی می شود.

13 نفر امسال در انتخابات خبرگان رهبری نام نویسی کردند.

ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری جمعه 11 اسفندبرگزار می شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.