سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون وزیر راه و شهرسازی:

یک میلیون و ۸۶۷ هزار و ۷۱۹ واحد نهضت ملی مسکن در حال ساخت است

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی از ساخت یک میلیون و ۸۶۷ هزار و ۷۱۹ واحد نهضت ملی مسکن در شهر‌ها و روستا‌های سراسر کشور خبر داد.

هادی عباسی اصل، با توضیح عملکرد وزارت راه و شهرسازی در اجرای طرح نهضت ملی مسکن، اظهار کرد: نهضت ملی مسکن توسط وزارت راه و شهرسازی با هدف ایجاد ثبات قیمتی در بازار مسکن و تعادل‌بخشی از ابتدای دولت سیزدهم در حال اجراست.

وی افزود: تاکنون در قالب طرح نهضت ملی مسکن، یک میلیون و ۸۶۷ هزار و ۷۱۹ واحد مسکونی به شکل انبوه‌سازی، واگذاری زمین با اجاره ۹۹ ساله، نوسازی بافت فرسوده، نوسازی مسکن روستایی، ساخت مسکن کارکنان نیرو‌های مسلح، پرداخت تسهیلات خودمالکی مسکن و تکمیل مسکن مهر در حال ساخت است.

معاون وزیر راه و شهرسازی در بیان جزییات احداث واحد‌های نهضت ملی مسکن، توضیح داد: هم‌اینک در بخش واگذاری اراضی ۹۹ ساله به صورت انفرادی و گروهی در شهر‌ها به تعداد ۳۷۱ هزار و ۳۳۸ واحد، واگذاری اراضی با اجاره ۹۹ ساله به صورت انفرادی و گروهی در روستا‌ها به تعداد ۴۳ هزار و ۴۳۶ واحد و انبوه‌سازی در اراضی با اجاره ۹۹ ساله به تعداد ۵۰۰ هزار و ۷۶۲ واحد در حال اجراست.

عباسی اصل ادامه داد: علاوه بر آن، تعداد ۲۱۰ هزار و ۱۵۵ واحد نیرو‌های مسلح، ۱۵۸ هزار و ۵۳۶ واحد در قالب نوسازی بافت‌های فرسوده، ۱۴۳ هزار و ۶۷۷ واحد خودمالکی شهری، ۳۳۱ هزار و ۱۵۱ واحد مسکن روستایی و تکمیل ۱۰۸ هزار و ۶۶۴ واحد مسکن مهر در سراسر کشور نیز در حال اجراست.

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح نهضت ملی مسکن بر تسریع بر اجرای قانون جهش تولید مسکن برای تحقق اهداف دولت سیزدهم تاکید کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۰:۰۳ ۲۲ آبان ۱۴۰۲
مسکن باید در نزدیکی محل کار ساخته شود نه در بیابانهای دور دست و کوهپایه ها
ناشناس
۱۰:۰۱ ۲۲ آبان ۱۴۰۲
یادش به خیر اون بنده خدایی که با 5 میلیون تومن مسکن مهر رو به افراد تحویل داد بدون هیچ ادعایی
ناشناس
۱۰:۰۰ ۲۲ آبان ۱۴۰۲
نهضت ملی مسکن با حداقل آورده نقدی 500 میلیون تومن برای یک واحد 50 الی 60 متری توسط فرد و بعدش هم ماهی ده میلیون تومن اقساط 17 ساله واقعا شاهکار بزرگیه؛ تبریک به دولت محرومان تبریک...! این گام بزرگی هست در جهت خانه دار شدن اقشار کم درآمد که کل درآمدشون در ماه میانگین 8 میلیون تومنه!!!
ناشناس
۰۹:۴۰ ۲۲ آبان ۱۴۰۲
سلام
لطفا دليل شارژ نشدن کالابرگ الکترونیکی آبان را پیگیری کنید
ناشناس
۰۹:۴۰ ۲۲ آبان ۱۴۰۲
سلام
لطفا دليل شارژ نشدن کالابرگ الکترونیکی آبان را پیگیری کنید