سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آزادسازی ۵۵ هکتار از اراضی راکد صنعتی در سمنان

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت:۶۷ قرارداد واگذاری حق انتفاع بهره‌برداری از اراضی صنعتی استان به مساحت ۵۵ هکتار ، خلع ید شده است.

باقری، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: ابتدای دولت سیزدهم تاکنون، ۶۷ قرارداد واگذاری حق انتفاع بهره‌برداری از اراضی صنعتی استان به مساحت بیش از ۵۵ هکتار به علت عدم انجام ساخت‌وساز و بهره‌برداری بعد از مراحل فسخ، خلع ید شده است.

وی افزود: در این مدت، ۲۰۷ قرارداد واگذاری اراضی صنعتی در استان سمنان به مساحت بیش از ۹۲ هکتار به متقاضیانی که به تعهدات خود در زمینه ساخت‌وساز واحدهای تولیدی عمل نکرده بودند، فسخ شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان با اشاره به عملکرد حوزه حقوقی شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان از ابتدای امسال تاکنون بیان کرد: ۲۰ هکتار از زمین‌های راکد و معطل شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در قالب ۱۹ فقره قرارداد واگذاری حق انتفاع بهره‌برداری از اراضی آزادسازی و بازپس گرفته شده است.

باقری تصریح کرد: در این مدت، چهار جلسه هیأت حل اختلاف و داوری در شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان تشکیل و منجر به رسیدگی به ۷۱ پرونده در خصوص اراضی راکد واگذار شده در شهرک ها و نواحی صنعتی استان شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.