سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تغییرات بافت قدیم محله پودنک را می‌توان ازجمله تحولات خاص شهری دانست

شهردار شیراز با اشاره به تغییرات بافت قدیم محله پودنک گفت: تغییرات صورت گرفته را می‌توان به جد ازجمله تحولات خاص شهری دانست که دیگر مناطق نیز می توانند با الگوگیری از این طرح و نوآوری زیبایی کلان‌شهر شیراز را صدچندان کنند.

محمدحسن اسدی از بافت قدیم پودنک، بزرگراه سردار شهید استوار و معدن شن و ماسه و کفترک و کارخانه تولید آسفالت و مصالح شهرداری شیراز بازدید و طی آن روند تولید آسفالت، زدودن غبار محرومیت و زیباسازی در محله قدیم پودک و آخرین اقدامات عمرانی پروژه بزرگراه سردار شهید استوار را مورد بررسی قرار داد.

شهردار شیراز طی بازدید از بافت قدیم محله پودنک بیان کرد: تغییرات صورت گرفته را می‌توان به جد ازجمله تحولات خاص کشوری دانست که دیگر مناطق نیز می‌توانند با الگوگیری از این طرح و نوآوری، زیبایی کلان‌شهر شیراز را صد چندان کنند.

او با بیان اینکه بافت قدیمی محله پودنک رنگ تازه‌ای به خود گرفته است و سیما و منظر این محله با همکاری اهالی به‌کلی دگرگون‌شده است، افزود: رنگ‌آمیزی دیوار‌های کوچه‌پس‌کوچه‌های این محله، نصب گلدان دیواری بر روی نقش و نگار‌های سنتی و نورپردازی در شب حسی تازه را ایجاد کرده و سیمای محله را طرح تازه بخشیده است.

اسدی گفت: لوله‌گذاری جهت دفع آب‌های سطحی، کانیواگذاری، آسفالت کوچه‌پس‌کوچه‌های پودنک، روکش و شستشوی دیوارها، از دیگر طرح‌های پروژه بهسازی در این محله است که به بهره‌برداری خواهد رسید.

او همچنین با اشاره به پروژه بزرگراه سردار شهید استوار در شهرداری منطقه ۷ شیراز که حدفاصل بزرگراه خلیج‌فارس تا میدان نصر است، افزود: با بهره‌برداری از این پروژه به طول ۵.۵ کیلومتر و عرض ۸۰ متر، در دو باند رفت‌وبرگشت تردد وسایل نقلیه از محور شرقی و جنوبی شیراز تسهیل شده و به‌عنوان یک حلقه ترافیکی جدید در شرق این کلان‌شهر قلمداد می‌شود.

شهردار شیراز طی بازدید از معدن شن و ماسه کفترک و کارخانه تولید آسفالت شهرداری شیراز در شرق شیراز نیز گفت: این معدن به تولید حدود چهارهزار تُن در روز انواع مصالح شامل سنگ لاشه، راکفیل، انواع شن و آسفالت جهت پروژه‌های سازمان عمران و مناطق یازده گانه می‌پردازد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.