سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۶ هزار واحد مسکن ملی در گیلان در حال ساخت است

استاندار گیلان گفت: ۱۶ هزار واحد مسکن ملی با پیشرفت کار بین ۱۰ تا ۴۰ درصد در این استان در حال ساخت است.

اسدلله عباسی، استاندار گیلان امروز (یک‌شنبه ۲۱ آبان ماه) در حاشیه بازدید از طرح ساخت مسکن ملی در مرحله دوم مسکن مهر رشت گفت: ۱۶ هزار واحد مسکن ملی در سراسر استان در دست ساخت است و برای ۲۷ هزار واحد هم تاکنون زمین تهیه شده است.

او افزود: این ۱۶ هزار واحد در دست ساخت، اکنون بین ۱۰ تا ۴۰ درصد پیشرفت کار دارند و تلاش می‌شود در بستر تعامل و همراهی همه دست اندرکاران این واحد‌ها بر سر موعد به متقاضیان تحویل داده شود.

استاندار همچنین با اشاره به اینکه از مجموع ۱۱۹ هزار متقاضی مسکن ملی در گیلان، ۲۷ هزار نفر واجد شرایط شناخته شده اند، تصریح کرد: دولت با تأمین ۲۴۰ هکتار زمین در مناطق مختلف استان، زمینه پاسخگویی به درخواست تمامی ۲۷ هزار متقاضی واجد شرایط مسکن را فراهم کرده است و تلاش‌ها برای افزایش ظرفیت ساخت مسکن و تأمین زمین مورد نیاز متقاضیان آتی ادامه دارد.

عباسی پس از بازدید ۲ طرح ۲۰۰ و ۳۰۰ واحدی مسکن ملی مرحله دوم مسکن مهر رشت با نظارت راه و شهرسازی و طرح ۶۲۴ واحدی احداث مسکن ملی زیر نظر بنیاد مسکن واقع در جاده لاکان رشت، مدیران این ۲ دستگاه را مکلف کرد تا روند اجرای طرح‌های مسکن ملی در ۲ حوزه شهری و روستایی گیلان را به طور ماهانه به استانداری گزارش کنند.

برچسب ها: مسکن ملی ، ساخت مسکن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
خدیجه
۰۷:۲۵ ۲۸ آبان ۱۴۰۲
سلام خسته نباشید ارسال 99داریم هر4ماه و2ماه پول می‌دیم هنوز هم به جز اسکلت کارپیش نرفته خواهشاً پیگیر 624واحدی لاکان رشت باشید ماه وقت سرمیزنیم همونه اصلا کارنمیشه بعد منظم از ما پول میگیرن کار نمیکنن به داد مردم برسید ??????