سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کارشناس داوری: گل سپاهان درست بود/ زاهدی به درستی اخراج شد

کارشناس داوری درباره قضاوت بازی پرسپولیس و سپاهان توضیحاتی را بیان کرد.

حیدر سلیمانی کارشناس داوری درباره قضاوت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: داور قضاوت خوبی انجام داد. البته در ۲۰ دقیقه اول بازی تحت تاثیر  جو تماشاگران و بازی سخت قرار گرفت و تمرکز لازم را  نداشت مخصوصا در دقایق ابتدایی که بیرانوند اعتراض کرد باید کارت زرد به او می‌داد.

او افزود: در دقیقه ۲۰ بازی، صحنه‌ای پیش آمد زمانی که بازیکن پرسپولیس توپ را سانتر کرد بعد از برخورد به مدافع سپاهان داشت توپ را استپ می‌کرد پاس به عقب تلقی می‌شود و توپ به شهاب زاهدی می‌رسید که می‌رفت تا تک به تک با دروازه بان سپاهان شود، اما کمک داوربه اشتباه پرچم آفساید زد و تنها اشتباه این بازی بود.

سلیمانی تصریح کرد: گلی که پرسپولیس دریافت کرد کاملا صحیح بود و بازیکن پرسپولیس پشت محوطه جریمه خطا کرد که خطای آشکار بود و شکی در آن وجود نداشت. بعد از گل هم اسدی مهاجم سپاهان در محوطه جریمه پرسپولیس سرنگون شد و اعتراض داشت  که روی او خطا شده و داور باید یک  پنالتی اعلام کند، اما در تصاویر تلویزیونی مشخص است که نعمتی هوشیارانه به توپ  ضربه زد و توپ را دفع کرد و در ادامه برخورد‌های فوتبالی به وجود می‌آید و هیچ گونه خطایی مرتکب نشد و ادامه بازی هم کاملا صحیح بود.

وی افزود: اخطار‌هایی که در این بازی داده شده به طور کامل درست بود و اخراج شهاب زاهدی هم به درستی صورت گرفت و یک هند ناشیانه و غیر حرفه‌ای انجام داد و می‌خواست داور را با زدن به توپ گول بزند که یک نوع فریب داور حساب می‌شود و کارت زرد دوم را دریافت کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.