سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایجاد ۱۲۰۰ طرح اشتغالزایی در سال ۱۴۰۲ در استان البرز

مدیر اجرایی طرح‌های اشتغالزایی بنیاد برکت استان البرز گفت: در سال ۱۴۰۲ با هدف گذاری ایجاد بیش از ۳۸۰۰ طرح اشتغالزایی در سراسر استان، تاکنون۱۲۰۰ طرح با ارزش ۱۱۵ میلیارد تومان به بانک‌های عامل معرفی شده اند .

تنومند تسهیل گر بنیاد برکت در شهر مشکین دشت با اشاره به پرداخت بیش از سه میلیارد تومان وام اشتغالزایی در روستای فرخ آبادوزیبادشت گفت: در سال ۱۴۰۲ در این روستا بیش از ۲۵ وام به مبلغ ۲/۵ میلیارد تومان و در شهر مشکین دشت هم ۲۰ وام اشتغالزایی با مبلغ ۲ میلیارد تومان در اجرای طرح‌های اشتغالزایی و کارآفرینی برای پرداخت ثبت شده است.

صبوری مدیر اجرایی طرح‌های اشتغالزایی بنیاد برکت استان البرز هم با اشاره به ایجاد اشتغال برای ۵۰۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم تا پایان سال گفت: در سال ۱۴۰۲ با هدف گذاری ایجاد بیش از ۳۸۰۰ طرح اشتغالزایی در سراسر استان، تاکنون۱۲۰۰ طرح با ارزش ۱۱۵ میلیارد تومان به بانک‌های عامل معرفی شده اند که حدود ۴۰۰ طرح با پرداخت تسهیلات به مبلغ ۳۵ میلیارد تومان به اشتغالزایی و کارآفرینی رسیده است.

کارآفرینان میتوانند ۱ سال بعد از کار آفرینی با دریافت تسهیلات توسعه اشتغال از طرح آفتاب بنیاد برکت هم از مزایای آن بهرمند و کسب و کار را رونق بیشتری ببخشند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.