سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رویداد‌های نصف جهان به مناسبت حماسه ۲۵ آبان

حدود ۳۷۰ برنامه به مناسبت سالروز حماسه ۲۵ آبان مردم اصفهان در این کلانشهر برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با بیان اینکه فضاسازی شهر و پویش با نام شهید از مهمترین اقدامات است، گفت: نصب، ابر پرچم‌های ۲۵ آبان، نمایش ترکیبی بانوی سرو، کنگره بزرگداشت زنان تأثیرگذار، فراخوان شهر ایثار شهر زندگی ویژه مدارس از جمله اقداماتی است که به مناسبت ۲۵ آبان برگزار می‌شود.
کمال حیدری با اشاره به اینکه تمرکز رویداد‌ها بیشتر در حوزه نوجوان است که با همکاری سایر نهاد‌ها و سازمان‌ها در همه نقاط شهر توزیع شده افزود: برگزاری ویژه برنامه سالروز ۲۵ آبان با حضور فرمانده سپاه در گلستان شهدا، نشست نخبگانی و میزبانی از خانواده شهدای مقاومت نیز از دیگر رویداد‌های مهم این روزهاست.
وی گفت: تجلیل از ۹ نفر از قهرمانان ورزشی که در مقابل رژیم جعلی اسرائیل مسابقه ندادند، همایش دوچرخه‌سواری با حضور ۳۷۰ دوچرخه‌سوار در روز ۲۶ آبان و همایش بزرگ پهلوانان در گلستان شهدا نیز مهمترین رویداد‌های ورزشی در ایام گرامیداشت ۲۵ آبان است.
حیدری با اشاره به معرفی ۱۵ کتاب در حوزه دفاع مقدس افزود: نمایشگاه سیار از تصاویر تشییع شهدای عملیات محرم، شب شعر حماسه و ایثار، برنامه فرمانده دل‌ها و رونمایی از چند نماهنگ از دیگر اقداماتی است که در این روز‌ها برگزار می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.