سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص بیش از ۳۰ هکتار زمین دانشگاه بروجن برای اجرای طرح‌های عمرانی

بیش از ۳۰ هکتار از زمین‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجن برای کشت بادام، ساخت رستوران و ایجاد پنل‌های خورشیدی تولید برق اختصاص یافت.

ابراهیم رحیمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به ظرفیت‌های بروجن دانشگاه و تحصیل بیش از هزار دانشجو در واحد بروجن، گفت: نقش دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در ارتقای سطح علمی و فرهنگی جامعه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی آمادگی خود برای همکاری و هم فکری بیشتر با ادارات و نهاد‌های شهرستان بروجن در تمامی زمینه‌ها از جمله رشد و توسعه فعالیت‌های علمی پژوهشی، فرهنگی و ورزشی را اعلام می‌دارد.


بیشتر بخوانید


رحیمی اضافه کرد: با مساعدت و تعامل مسئولان شهرستان بروجن و همجواری این واحد دانشگاهی با شهرک صنعتی بروجن، در آینده‌ای نزدیک بیش از ۳۰ هکتار از اراضی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجن به کشت بادام، ساخت رستوران و ایجاد پنل‌های خورشیدی برای تولید برق اختصاص خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی دراستان به صورت یکپارچه است، ادامه داد: هدف در این مجموعه آموزشی، تربیت نیروی جوان همراه با مهارت آفرینی است تا بتوانیم برای دانش آموختگان ایجاد اشتغال کنیم.

فرماندار شهرستان بروجن هم گفت: این شهرستان با دارا بودن سرمایه‌های اجتماعی فراوان ازجمله نیروی انسانی، می‌تواند با کمک دانشگاه در حوزه‌های مختلف کارآفرینی و ایجاد اشتغال نقش موثری را ایفا کند و در زمینه رشد و شکوفایی استان به ویژه شهرستان، گام‌های اساسی بردارد.

فتاح کرمی با اشاره به ظرفیت‌های خدادادی در شهرستان بروجن، افزود: با توجه به اینکه شهرستان بروجن یکی از کم بارش‌ترین مناطق استان است، ولی از مجموع هفت تالاب در چهارمحال و بختیاری شش تالاب در شهرستان بروجن قرار دارد.

وی اظهار کرد: بالای ۴۰ درصد از ظرفیت صنعت استان در شهرستان بروجن است که همین امر می‌تواند یک ارتباط دو سویه بسیار قوی بین صنعت و دانشگاه و همچنین محیط زیست و دانشگاه ایجاد کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.