سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سومین کارخانه طلا در فاریاب احداث می‌شود

مدیرکل صمت جنوب کرمان از احداث سومین کارخانه طلا درفاریاب درصورت جذب سرمایه گذار خبر داد.

مسلم مروجی فرد مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از برگزاری جلسه با استاندار و مشاور استاندار و آغاز روند اجرای پروژه سیمان عنبرآباد احداث کارخانه نئوپان در منوجان و کارخانه آهک در جیرفت خبر داد.

وی با اشاره به تاکید استاندار کرمان مبنی بر احداث کارخانه سیمان عنبرآباد، اظهار داشت:در مرحله اول با پیگیری اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان، مجوز‌های لازم صادر و رایزنی برای تامین اعتبار ۶۰هزار میلیارد ریال برای احداث این کارخانه در شهرستان عنبرآباد آغاز شد.

مروجی فرد افزود: شرکت جهاد نصر به عنوان سرمایه گذار این پروژه، اقدامات خود را برای احداث کارخانه سیمان آغاز کرده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان تصریح کرد: در ادامه این جلسه برای اجرای طرح‌های جدید در جنوب کرمان و در جهت افزایش تولید و اشتغال در این منطقه؛ با حضور سرمایه گذاران جدید، مقرر شد کارخانه نئوپان در منوجان و سومین کارخانه طلا در فاریاب احداث شود.

وی بیان کرد: در این جلسه طی دستورات استاندار محترم مبنی بر تامین زیرساخت‌های لازم برای کارخانه آهک جیرفت نظیر زمین، آب و برق؛ با پیگیری‌های متعدد و ویژه با سرمایه گذاران بخش خصوصی، مقرر شد بعد از واگذاری زمین، این سرمایه گذاران برای اجرای این طرح‌ها با اعتبار ۱۰هزار میلیارد ریال فعالیت خود را آغاز کنند.

برچسب ها: سرمایه گذاران ، طلا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.