سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح آرامش در شهر/ کشف بیش از ۲۶۳ کیلو انواع مواد مخدر 

اجرای دومین مرحله طرح آرامش در شهر در این طرح بیش از ۲۶۳ کیلو انواع مواد مخدر کشف و ۹۷ نفر خرده فروش مواد مخدردستگیر شدند. 

سرهنگ محمد ناصر توکلی رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامي هرمزگان گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر هرمزگان با هدف افزایش احساس آرامش فردی و عمومی، پاسخگویی به درخواست‌ها و مطالبات مردمی و سلب تحرک از مجرمان و قانون گریزان، دومین مرحله اجرای طرح آرامش در شهر را با محوریت دستگیری و جمع آوری خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر به مدت ۴۸ ساعت و با همکاری عملیاتی ماموران انتظامی در سطح استان اجرا کردند.

او گفت: در این طرح که با حداکثر توان و بهره مندی هدفمند از امکانات و تجهیزات اجرا شد؛ ۹۷ خرده فروش مواد مخدر و ۵۵۴ معتاد متجاهر دستگیر و جمع آوری و ۲۶۳ کیلو و ۵۶۲ گرم انواع مواد مخدر کشف و چندین نقطه آلوده پاکسازی شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرمانده انتظامی استان گفت: در این طرح یک باند قاچاق موادمخدر انهدام، دودستگاه خودرو و یک دستگاه موتور سیکلت توقیف، ۱۴۲۶ عدد قرص غیرمجاز و دو دستگاه توزین مواد مخدر کشف شد. 

سرهنگ توکلی در خاتمه با قدردانی از مشارکت و همدلی مردم در اجرای موفق طرح‌های انتظامی گفت: تلفن ۱۱۰ مرکز فوریت‌های پلیسی به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش مردمی در رابطه با فعالیت‌های مجرمانه است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.