سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خطبه های نماز جمعه شهرستان‌های هرمزگان

امامان جمعه شیعه و اهل سنت هرمزگان در خطبه‌های این هفته ضمن دعوت مردم به رعایت تقوا به لزوم حمایت از مردم غزه و همچنین مهمترین مسائل روز اشاره کردند.

 نماز جمعه اهل سنت بندرعباس

 شیخ یوسف جمالی امام جمعه اهل سنت بندرعباس ضمن اشاره به اهمیت مسجدالاقصی در اسلام، خواستار اتحاد مسلمانان در حمایت از مردم غزه شد.

نماز جمعه میناب

حجت‌الاسلام ابراهیمی امام جمعه میناب با اشاره به زمان ثبت نام برای مجلس خبرگان رهبری از همه علمای واجد شرایط در کشور و استان خواست با ثبت نام برای این مجلس تاثیر گذار موجب شور و نشاط در انتخابات شوند و زمینه حضور حداکثری در انتخابات را فراهم کنند.

 نماز جمعه بندرلنگه

حجت الاسلام شریفی امام جمعه بندرلنگه گفت: طوفان الاقصی تجلی بزرگ اندیشه و گفتمان مقاومت است اندیشه‌ای که مبنی بر باور‌های دینی و الهی است و بر حقایقی، چون ایمان به خدا نقش انسان در تعیین سرنوشت و باور‌ها به حضرت الهی تکیه دارد.

نماز جمعه اهل سنت بندرلنگه

سید احمد هاشمی خطیب نماز جمعه اهل سنت بندرلنگه گفت: خانواده‌ها توجه بیشتری به فرزندان خود داشته باشند، زیرا رسانه‌های زیادی برای تخریب و انتشار اخبار و شایعات دروغی وجود دارد.

 نماز جمعه قشم

امام جمعه قشم با انتقاد از مشکلات تامین انرژی در قشم گفت: صف‌های طولانی بنزین و کپسول‌های گاز شایسته هرمزگان و قشم نیست.

حجت الاسلام غلامرضا حاجبی افزود: تامین پایدار گاز در قشم در ماه‌های خنک سال با ورود گردشگران، از مطالبات جدی مردم و اصناف است.

 نماز جمعه اهل سنت قشم

شیخ محمدسعید خطیبی، خطیب نماز جمعه اهل سنت قشم گفت: خودبینی و خودرایی در انسان سبب بروز طغیان و سرکشی در زیرمجموعه می‌شود و باید از این امر دوری کرد.

 نماز جمعه رودان

حجت الاسلام بارانی امام جمعه رودان گفت: غربی‌ها در بسیاری از علوم و فناوری‌های روز ایران اسلامی را تحریم کرده اند، اما به فضل الهی جوانان دانشمند ایرانی در حال عبور از سد تحریم و شکستن این انحصار علمی هستند.

نماز جمعه پارسیان

حجت الاسلام اسماعیل نیا امام جمعه پارسیان به ابلاغ سیاست‌های کلی توسعه دریامحور از سوی رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: اگر دولتمردان این سیاست را عملی کنند هم مشکل سرمایه گذاری حل می‌شود و هم توسعه اقتصادی سواحل رونق می‌گیرد.

نماز جمعه جاسک

حجت‌الاسلام ذاکری امام جمعه جاسک با اشاره به اهمیت موضوع کتاب و کتابخوانی گفت: خانواده‌ها فرزندان خود را به کتابخوانی عادت بدهند و وقتی روح آدمی با کتاب انس پیدا می‌کند موجب دانایی و فهم بیشتر فرد و درک جامعه می‌شود.

 نماز جمعه بندرخمیر

حجت‌الاسلام صالحی امام جمعه بندر خمیر گفت: از استاندار هرمزگان می‌خواهم محله لشتغان شهر خمیررا به روستا برگرداند تا از سهم مسئولیت اجتماعی صنایع بتوان برخی از مشکلات آن را مرتفع کرد.

 نماز جمعه سیریک

حجت الاسلام سالاری امام جمعه سیریک گفت: سران استکبار بدانند با حمایت از رژیم جعلی و آدم کش صهیونیستی، روزانه مردم مظلوم و بی دفاع غزه و فلسطین را بمباران و به خاک و خون می‌کشند، اما ادبیات مقاومت تغییر ناپذیر است و سرانجام رژیم صهیونیستی شکست و نابودی است.

 نماز جمعه حاجی آباد

حجت‌الاسلام دُری امام جمعه حاجی آباد گفت: بزودی فصل جدیدی از پیروزی‌های صبورانه مقاومت را خواهیم دید و جبهه مقاومت از اسرائیل عبور کرده و همینطور که سیدحسن نصرالله گفت برای ناو‌های آمریکایی هم برنامه آماده کرده اند.

نماز جمعه بشاگرد

حجت الاسلام غلامی امام جمعه بشاگرد با اشاره به روز کتاب و کتابخوانی گفت: شهرستان بشاگرد تنها مرکز شهرستان در کشور است که کتابخانه ندارد و هیچ عذری از مسئولان برای تاسیس کتابخانه پذیرفتنی نیست.

 نماز جمعه هرمز

حجت الاسلام جعفر رستاخیز امام جمعه هرمز با اشاره به آغاز فصل گردشگری در جزیره هرمز گفت: سازمان میراث فرهنگی، گردشگری وصنایع دستی که متولی گردشگری است باید به این صنعت در جزیره هرمز توجه ویژه‌ای داشته باشد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.