سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه بندرعباس:

 رژیم صهیونیستی دیگر نمی‌تواند به قبل از طوفان الاقصی بازگردد+عکس

امام جمعه بندرعباس گفت: مواضع رژیم صهیونیستی هیچ وقت به قبل از عملیات طوفان الاقصی باز نمی‌گردد.

 حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس افزود: رژیم صهیونیستی باید به عنوان دومین جنایتکار جنگی بعد از آمریکا به جهانیان معرفی شود تا مردم دنیا از جنایت‌ها و نسل کشی‌های این رژیم غاصب آگاه شوند. 

وی گفت: امروزه رژیم صهیونیستی سردرگم است، زیرا بزرگترین ضربه‌ها را از جبهه مقاومت و حماس خورده است، اما به رسانه‌ها اجازه بازگو کردن آن را نمی‌دهد.
نماینده، ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی افزود: این رژیم غاصب هنگام تشکیل نیز جنایت‌های زیادی کرد که رسانه‌ای نشد، اما امروز نسل کشی آن‌ها از چشم مردم دنیا پنهان نیست.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده گفت: برخورد هوشمندانه سیدحسن نصرالله و راهکار بسیار ارزشمند وی برای جریان مقاومت ستودنی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به سیاست‌های توسعه دریا محور در کشور اشاره کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنان اخیرشان به این موضوع اشاره کردند و از مسئولان استان می‌خواهم این موضوع را به صورت ویژه پی گیری کنند.

امام جمعه بندرعباس گفت: سی و پنج درصد کشور ما ساحلی است و باید از ظرفیت‌های دریایی به بهترین وجه استفاده کرد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت کتاب و کتابخوانی اشاره کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بر ترویج

فرهنگ کتاب و کتابخوانی در کشور تاکید فراوان دارند و باید میانگین کتابخوانی را در کشور بالا برد.

وی گفت: داشتن کتابخانه‌های عمومی و تخصصی در استان و همچنین در خوابگاه‌های دانشجویی و دانشگاه‌ها ضروری است.

امام جمعه بندرعباس سالگرد شهادت شهید تهرانی مقدم را نیز گرامیداشت و ایشان را فردی مومن و انقلابی معرفی کرد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده افزود: گران فروشی حق الناس و اجحاف در حق مردم است و مصداق دوری از تقوای الهی است.

در بین دو نماز جمعه وعصر از ملی پوشان هرمزگانی که در مسابقات پاراکانو بازی های آسیایی هانگژو چین مدال کسب کرده بودندباحضور حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده امام جمعه بندرعباس و مسئولین استانی از آنها تقدیر شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.