سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام آمادگی هیأت رزمندگان برای کمک به مردم مظلوم فلسطین

حاضران در اجتماع حمایت از غزه اعلام آمادگی کرده‌اند تا در حماسه بزرگ طوفان‌الاقصی شرکت کرده و کمک کنند تا اسرائیل از صحنه روزگار محو شود.

حاج آقا مداحی ریاست هیأت‌های رزمندگان کشور در مورد اجتماع بزرگ امروز بیان کرد: اجتماع حمایت از مردم غزه به دعوت هیأت‌های رزمندگان شهر تهران از مدافعان حرم، آزادگان، ایثارگران برگزار شده است و با این که همه سن بالایی دارند، ولی اعلام آمادگی کرده اند تا با جوانانشان در هر زمانی اذن داده شود به غزه بروند و همه ثبت نام کرده اند و در صف انتظار هستند برای این که پوزه دشمن مستکبر را به خاک بمالند و حق مردم مظلوم و شهدای غزه را بگیرند.

او ادامه داد: بیش از ۱۰ هزار نفر اعلام آمادگی کرده‌اند و از این تعداد، ۵ هزار نفر کودک و زن هستند و همگی اعلام آمادگی کرده اند تا در حماسه بزرگ طوفان الاقصی که عزیزان فلسطینی شروع کرده اند شرکت کرده و کمک کنند تا ان شاءالله، اسرائیل از صحنه روزگار محو شود و این حکومت اشغالگر به اشغال خود پایان دهد و فلسطینیان عزیز به کشور خود برسند. 

ریاست هیأت‌های رزمندگان کشور در پیامی به مردم کشور در فلسطین گفت: ما دعاگوی مردم در غزه هستیم و همه درخواست مقاومت داریم و امیدواریم مقاومت همراه با نابودی اسرائیل باشد و ایرانی‌ها منتظر مجوز برای رفتن به غزه هستند تا به کمک فلسطینی‌ها بروند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.